Vodafone Kedd: a kisvállalkozások működésének felpezsdítéséért

forrás Prim Online, 2012. szeptember 5. 10:53

A gazdasági válság által leginkább sújtott kisvállalkozói szektort célozza meg a Vodafone legújabb akciója. Azok a kisvállalkozások, akik Vodafone üzleti előfizetést kötnek, csatlakozhatnak a mobilszolgáltató Vodafone Kedd programjához, mely a vállalat mintegy 2,5 millió ügyfele számára érhető el.

Keddenként számtalan kedvezmény várja a Vodafone ügyfeleit, hiszen egy SMS-ben igényelt kóddal két mozijegyet, múzeumi belépőt, hamburger menüt, vagy akár fitness terem belépőt is kaphatnak egy áráért. Idén ősszel pedig bármelyik Vodafone üzleti előfizetéssel rendelkező kisvállalkozás kínálhat akciós szolgáltatásokat minden hét második napján a mobilszolgáltató ügyfeleinek.

De ez az akció nemcsak a vásárlóknak nyújt kedvezményeket országszerte, hanem a kisvállalkozások működését is fellendítheti. A magas minőségű szolgáltatás - legyen szó akár vendéglátásról, szépségiparról, vagy kereskedelmi tevékenységről-, elégedett vásárlókat és akár visszajáró vendégeket is jelenthet az akcióban részt vevő cégeknek.  Vidéki vállalkozások jelentkezésével pedig hamar országos szintű lehet a Vodafone Kedd, a kisvállalkozások ezzel ugyanis a Vodafone Köszönet programjának már több százezres táborával gazdagíthatják potenciális ügyfeleik táborát.

A Vodafone Kedd programba szeptembertől regisztrálhatnak a kisvállalkozások, az egyetlen részvételi feltétel, hogy rendelkezzenek Vodafone üzleti előfizetéssel. A regisztráció minden vállalkozás számára díjmentes.
 
A Vodafone Magyarország 2010 nyarán vezette be Vodafone Kedd szolgáltatását, jelenleg 8 budapesti és két vidéki moziban, az egyik országos gyorsétterem láncban, a főváros legjobb múzeumaiban, több vidéki fittness teremben, vagy akár online vásárlásra is igénybe vehető minden kedden.
 
További információ a Vodafone Kedd programról a http://kedd.vodafone.hu  oldalon érhető el.