Mobilegyenlegükre vásárolhatnak a Firefox Marketplace-en a telenorosok

Kütyü Magazin - 2014. február 24.

Február 24-től Magyarországon elsőként a Telenor ügyfelei vásárolhatnak applikációkat és tartalmakat mobilegyenlegük terhére a Firefox OS rendszer alkalmazásboltjában, a Firefox Marketplace-en, ahol most a Telenor alkalmazásválogatása is elindult.

A népszerű webböngésző, a Firefox szellemiségét továbbvivő mobilplatformmal a hazai közönség elsőként a Telenor közösségi rendezvénysorozatán, a Telenor Okostelefon Akadémián találkozhatott 2013 márciusában; az első Firefox OS okostelefonok az év végén megjelentek a mobiltársaság kínálatában is. A webalapú, nyitott platform új szemléletet hozott a mobiltechnológia világába: az egyszerűen kezelhető, a felhasználók egyéni igényeihez alkalmazkodó operációs rendszer fejlesztésén egy több ezer fős globális közösség dolgozik.

A Telenor Magyarországon elsőként teszi lehetővé ügyfelei számára, hogy a Firefox Marketplace-en mobilegyenlegük terhére vásároljanak alkalmazásokat és tartalmakat Firefox operációs rendszerrel rendelkező készülékükre. Ez jelentősen megkönnyíti a fizetős tartalmak megvásárlását, hiszen erre eddig csak bankkártyás regisztrációt követően volt lehetőség. Ugyanezt a kényelmi megoldást a Telenor tavaly óta elsőként és egyedüliként alkalmazza a Windows Phone alkalmazásboltjában, a Windows Áruházban is.

 

 

A Firefox Marketplace-en Telenor Válogatás néven elindult a mobiltársaság saját applikáció-összeállítása is, amelyben elsőként a Telenor által tavaly megrendezett Firefox applikációfejlesztő versenyre nevezett alkalmazások érhetőek el. A verseny és a most létrehozott válogatás célja, hogy releváns tartalmakat nyújtson a magyar felhasználók számára és támogassa a fejlesztőket. A Telenor Válogatásba bekerült appok kiemelt figyelmet kapnak a Firefox okostelefont használó közönség részéről, az egyszerűbb vásárlási megoldásnak köszönhetően a fejlesztők pedig több bevételre számíthatnak, ami a Telenor reményei szerint újabb, magas színvonalú hazai alkalmazások megjelenését teheti lehetővé, aminek nyertesei végül a felhasználók lesznek.

„Az okostelefonok világában a fizetős applikációk egyre népszerűbbek, így ezen a téren is előreléptünk ügyfeleink kényelme és elégedettsége érdekében. Másik oldalon a sikeres applikációkból bevételt generálhatnak a hazai fejlesztőcsapatok, ami a minőségi lokális tartalmak erősödését hozza magával. 2013 februárjában elsőként indítottuk el a Microsofttal közösen a Windows Áruházban történő vásárlást, ami gyorsan népszerűvé vált ügyfeleink körében. Hasonló sikereket várunk a Firefox Marketplace-en most bevezetett lehetőségtől is.” – mondta el Takács Zoltán, a Telenor digitális szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.

 

 

Vissza