Twitteren is jönnek a videóhirdetések

Czipperer Dia - 2014. augusztus 13.

A Facebookon már egy ideje találkozhatunk videóhirdetésekkel, most pedig a Twitter is beáll a sorba. Bár szerencsére itt még a felhasználó maga döntheti el, hogy elindítja-e a tartalmat.

Immáron a Twitteren is találkozhatunk videóhirdetésekkel. A béta tesztelés után most már élesben is megjelennek a videók az oldalon. A Facebookon már régebb óta vannak videóhirdetések, nemrég pedig elindították az automatikusan lejátszódó tartalmakat.

Nem is olyan régen volt, hogy a Twitter tesztelni kezdte a videókártyákat a videólejátszás egyszerűsítése érdekében. Most pedig már élesben is reklámozhatják videóikat a hirdetők, és ezek hatását és sikerességét is nyomon követhetik.

A Twitter egyelőre még nem rögtön a közepébe ugrik a dolgoknak, a felhasználók saját maguk indíthatják el az adott videót – bár ennek gyakorlati oki is vannak.

A Twitter az úgynevezett „cost per view” modellt alkalmazza, amely azt jelenti, hogy csak akkor kell fizetni a hirdetőnek, ha meg is nézik a videót, tehát a felhasználó érdeklődésére van bízva a siker.

A Twitter tábora egyre növekszik, így ésszerűnek tűnik a mostani lépés. A havi aktív felhasználók számra már elérte a 271 milliót, amely 24%-os növekedést mutat az előző évhez képest.

 

Forrás: Tech.firstpost.com; Kép: tubefilter.com

Kulcsszavak: hirdetés, videó, Twitter
Vissza