Kapcsolódó cikkek
- Az érzékeinkkel játszik a mesterséges intelligencia 2019. március 25.
- Tarol a Viber felhasználók között a Cewe chatbot kampánya! 2018. október 26.
- Online parák: emojikkal magyarázza a netes jogsértéseket az NMHH új kampánya 2018. július 31.
- Régiós gaming ernyőmárkát épít az ACG 2018. július 18.
- Eddig 190 ezren követték nyomon Saiid útját a Facebookon 2017. május 22.
- Egész Európán átívelő kalandot irányíthatunk a Pepsi interaktív Facebook realityjében 2017. május 10.
- Presser-Novák szerzeménye, a „Dobj egy papírrepülőt” a Telekom téli kampányában debütált 2017. január 3.
- 29 díjat söpört be a Samsung a 2016-os Cannes Lions fesztiválon 2016. június 28.
- Az LG első Super Bowl reklámfilmjének fókuszában az OLED technológia áll 2015. december 25.
- Telenor applikáció gyűjt adományt az UNICEF javára 2015. december 22.
Legfrissebb híreink
- Verhetetlen árcédulával érkeznek az új E1N irodai monitorok
- Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
- 30 éve indult az első GSM szolgáltatás, ma már otthon is mobilnettel netezhetünk
- Csökkentett áramfogyasztás az ASUSTOR-ral!
- Több százan doboltak egyszerre a Yettel 5G hálózatán
Az AXE Ice Chill interaktív tesztjével most kiderül, ki kúl, és ki tolja túl!
Június 1-től a Wesselényi utca / Erzsébet körút és Margit híd, budai hídfő 4-es, 6-os villamosmegállókban is találkozhatnak a járókelők az AXE egyedülálló, fiatalokat célzó Out Of Home megoldásával, az AXE Ice Chill kúlságmérőkkel.
A márkázott megállók legérdekesebb elemei az interaktív LCD panelek, amiken - az egyre népszerűbb szavazós felületeket tovább gondolva - egy öt kérdésből álló tesztet tölthetünk ki. Az interaktív felületen képpárokat kapunk egymás után, nekünk pedig csak rá kell bökni arra a tárgyra, amit kúlabbnak vélünk! A válaszok leadása után egy nullától ötig tartó skálán láthatjuk az eredményt, sőt, szöveges jellemzést is kapunk kúlságszintünkről tippekkel kiegészítve.
Az AXE Ice Chill kúlságmérőkön az AXE ügynöksége, az ACG dolgozott, a felületet pedig a JCDecaux adta a kampányhoz.
A kampányról készült kisfilm: