Egy dolog, ami megkülönbözteti a vállalkozót a Vállalkozótól

Kütyü Magazin - 2022. március 1.

Talán nem teljesen világos, hogy mire is gondoltunk, amikor a címben kis és nagy kezdőbetűkkel írtuk le a vállalkozó szót, de most itt az idő, hogy pontosítsunk.

Léteznek ugyanis kényszervállalkozók vagy olyanok, akik ideig-óráig működtetnek egy vállalkozást, aminek sajnos nem lesz túl nagy sikere. És vannak azok a Vállalkozók, akiknek küldetésük van, akik mindent megtesznek azért, hogy cégük minél sikeresebb és stabilabb legyen. Ugye te is az utóbbiak táborát gyarapítod?

Amennyiben igen, úgy biztosan ismerős lesz a következő helyzet: kedd reggel megérkezel munkába, bekapcsolod a géped, és végignézel minden statisztikát az előző hétről, számolsz, elemzel, összevetsz, próbálsz következtetéseket levonni. A Klikkmarketing szakemberei szerint ezzel jó úton jársz ugyan, csak lassú lesz a haladás.

Az idő pénz

Ezt igazán csak a vállalkozók tudják, hiszen ők a saját pénzükkel “játszanak”.

A modern cégvezetőknek iszonyú nehéz, hiszen kismillió területen kell helyt állniuk, ráadásul úgy, hogy nap mint nap változnak a feltételek. Újabb törvények és előírások lépnek életbe, változnak a szabályok, és akkor még nem is szóltunk a marketing folyamatosan változó eszközeiről. Mire kikupálod magad az egyikből, már a másik a trendibb.

Ha úgy érzed, hogy sem erőd, sem időd nincs arra, hogy magad szerezz be minden információt, vagy hogy a saját cégeden kísérletezd ki a jó megoldást, akkor van egy jó hírünk: akad erre egy B terv is!

Miben segít neked az online marketing konzultáció?

Ha nem vagy biztos abban, hogy jól raktátok össze az új honlapot, ha úgy érzed, lehet, hogy téves marketingstratégiát folytatsz, esetleg nem vagy megelégedve a hirdetéseid eredményeivel, netalán a vállalkozás alapjairól szeretnél szakemberrel beszélgetni, akkor kérj konzultációt a Klikkmarketing szakembereitől!

Egy részletes kérdőív kitöltése és időpont-egyeztetés után akár online, akár személyesen igénybe veheted a konzultációt, akár egyedül, akár a marketingeseddel, és akár rögzítést is kérhetsz, így akárhányszor visszahallgathatod a beszélgetést.

És hogy mire számíthatsz: roppant gyakorlatias, a te cégedre vetített marketingmegoldásokra, amiket szakzsargonmentesen fogalmaznak meg.

Ha nem is viszel véghez mindent, ami a beszélgetés során elhangzik, csak annak egy bizonyos részét, már akkor is tapasztalni fogod a változásokat.

A te vállalkozásod a te gyermeked

Úgy, ahogy az emberek esetében, úgy a vállalkozások esetében is a szülő/vállalkozó ismeri a legjobban a gyermekét/vállalkozását annak minden erősségével, gyengeségével, történetével és lehetőségeivel együtt. 

Ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy egy jó pedagógus/marketing szakember ne tudna abban segítséget nyújtani, hogy hogyan hozd ki a legtöbbet a gyermekedből/vállalkozásodból.

Úgy, ahogy a gyermeked fejleszéséhez is igénybe veszel segítséget, bízz a vállalkozásod esetében is bátran a szakemberek tudásában!

 

Vissza