Az Év Legjobb Gamification Szakdolgozata pályázat

Kütyü Magazin - 2018. október 11.

Év Legjobb Gamification Szakdolgozata pályázat keretében 2018-ban az EcoSim, a JátékosLét, az InterSim és az Abagil Kft. közösen 13 szakmai munkát értékelt. Az év legjobb gamification szakdolgozata címet pedig Hittig Zsófia nyerte el, a szabaduló szobák hatását vizsgáló pályázatával, díja 50.000 Ft volt. 

A második helyezett Tóth Kinga (Gamification a merketingben – A nagy dobas! az Octalysis szemüvegén keresztül), a harmadik helyezett pedig Kovács Edit (A játék szerepe a középfokú oktatásban) lett. Az Abagil Kft. különdíját pedig, azaz 15 órányi intenzív mentoringot, Radics Zsuzsanna (Játékosítás bevezetésének és hatásainak vizsgálata egy telekommunikációs vállalat munkatársainál) nyerte el.

A pályázat keretében játékosítás, játékos oktatás, szimuláció, valamint szakmai versenyek témában íródott innovatív pályamunkákkal lehetett pályázni, és a felhozatal valóban elég vegyes volt.

Az év gamification szakdolgozata kezdeményezésének célja, hogy bátorítsa és elismerje azon diplomamunkák szerzőit, akik a gamification témával foglalkoznak. A pályázat másik célja, hogy egy helyen összegyűjtse, a manapság igen népszerű, de itthon még gyerekcipőben járó, gamification témában készült szakmai munkákat és elérhetővé tegye a téma iránt érdeklődőknek (ecosim.hu). Emellett egy jó lehetőség a játékosítás iránt érdeklődő friss diplomásoknak a szakmabeliek egy részével megismerkedni, kapcsolatot építeni és bemutatni munkájukat.

Az InterSim és az EcoSim online szimulációs játékokkal, interaktív diákversenyekkel, a JátékosLét a gamifikáció motivációs eszköztárával foglalkozik, míg az Abagil kft. játékosított tréningeket fejleszt.

 

Vissza