Szűrés

A(z) BillKiller kulcsszót tartalmazó cikkek

Vége a hagyományos telefonhívásoknak, az online csevegésé a jövő?

2021. augusztus 27. -

Elsősorban online hívásokkal és üzenetekkel igyekeznek csökkenteni a mobilhasználati költségeiket a magyarok: közel felük részesíti előnyben a csevegőapplikációkat a hagyományos mobilhívásokkal szemben, több mint harmaduk pedig inkább például e-mail-eket küld SMS-helyett – derül ki a transzparens mobilcsomag-összehasonlítással foglalkozó BillKiller friss reprezentatív kutatásából. 

Tovább

Tízezreket is spórolhatnánk, mégsem ellenőrizzük a mobilhasználatunkat

2021. augusztus 1. -

A magyarok kevesebb mint harmada ellenőrzi legalább havi rendszerességgel mobilhasználatát, minden ötödik megkérdezett pedig csak akkor foglalkozik vele, amikor túl magas a telefonszámla, illetve az egyenlege vagy az adatkerete kimerült – derült ki a mobilcsomagok transzparens összehasonlításával foglalkozó BillKiller friss reprezentatív kutatásából. 

Tovább

Kifizetődő lehet egy mobilcsomag-váltás

2021. június 30. -

Évente átlagosan közel 55 000 forintot is megspórolhatnak a magyar előfizetők, ha mobilcsomagot váltanak – derült ki a telekommunikációs ajánlatok átlátható összehasonlításával foglalkozó független magyar startup, a BillKiller első közel ezer felhasználójának összesített adataiból. Ráadásul minden tizedik ügyfél esetében az éves megtakarítás elérte a 100 ezer forintot, vagyis ők ennyivel fizetnek többet annál, mint amennyit a telefonhasználatuk alapján szükséges lenne. Nem meglepő, hogy a magyar mobilhasználók negyede elégedetlen a mobilcsomagjának árával a BillKiller reprezentatív kutatása szerint.

Kulcsszavak: BillKiller, mobilcsomag
Tovább

Egy hazai tarifacsomag-összehasonlító applikáció helyezheti új alapokra a szolgáltatásértékesítést

2021. június 11. -

Majdnem minden ötödik magyar elégedetlen a jelenlegi mobiltarifa-csomagjával, a váltás mégsem magától értetődő, derült ki egy friss reprezentatív kutatásból. A válaszadók szerint ennek elsősorban a díjcsomagok átláthatatlansága az oka (35 százalék), de az ügyintézés nehézkessége is a hátráltató tényezők között szerepel (22 százalék). Ennek eredményeként sok esetben az ügyfelek éves szinten akár több tízezer forinttal többet fizetnek, mint amennyit valójában fizetniük kéne. Egy új, BillKiller névre hallgató applikáció lehet a megoldás erre a problémára.

Tovább