Szűrés

A(z) Samsung kulcsszót tartalmazó cikkek

A Samsung ismét az 5. helyen az Interbrand „Best Global Brands” listáján

2025. október 20. -

A nemzetközi márkatanácsadó Interbrand idei „Best Global Brands” rangsorában a Samsung ismét az ötödik helyet szerezte meg, ezzel sorozatban hatodik éve tartja pozícióját a világ legértékesebb márkái között. A vállalat márkaértéke 2025-ben elérte a 90,5 milliárd dollárt, amivel továbbra is az egyetlen ázsiai cég a TOP 5-ben – ahogy 2020 óta minden évben.

Tovább

Fedezd fel a Samsung világát az Allee-ban

2025. október 17. -

Október 17. és 19. között a Samsung az Allee bevásárlóközpontot interaktív élményekkel és programokkal tölti meg. A Samsung Stílusközpontban a látogatók felfedezhetik a számukra leginkább megfelelő okostelefont, legyen az klasszikus, modern, kihajtható vagy különlegesen vékony készülék. A résztvevők nemcsak a legújabb Galaxy Z Fold7, Galaxy Z Flip7 és Galaxy S25 Edge modelleket próbálhatják ki, hanem izgalmas programokon vehetnek részt, és értékes nyereményekkel térhetnek haza.

Kulcsszavak: okostelefon, Allee, Samsung
Tovább

Rejoy: egyre több hibátlan telefon kerül új gazdához

2025. október 6. -

Október és január között adják el a legtöbb okostelefont a magyar felhasználók a Rejoy.hu platformján. Idén különösen az iPhone 13-as modellek cserélnek gazdát, mivel ezek most érték el azt a korszakot, amikor még jó áron kínálhatók. A vásárlóknak pedig jó hír, hogy Magyarországon érkezik a legnagyobb arányban újszerű állapotú készülék a cég négy piaca közül.

Tovább

Tate Gyűjtemény az Art Store-on – amikor a művészet beköltözik a nappaliba

2025. szeptember 30. -

A Samsung bejelentette, hogy a Tate Gyűjtemény tizenöt új műalkotása bekerül a Samsung Art Store kínálatába. Ez a frissítés a platform eddigi, neves intézményekkel – például a Chicago-i Művészeti Intézettel, a Modern Művészetek Múzeumával (MoMA) és a Thyssen-Bornemisza Nemzeti Múzeummal – kialakított együttműködéseire épít. A Tate darabjainak hozzáadása révén a Samsung Art Store újabb hidat képezhet a világvezető kulturális intézmények és a felhasználók között, és a kiemelkedő műalkotásokat közvetlenül a háztartásokba juttathatja.

Tovább