Szűrés
A(z) Viber kulcsszót tartalmazó cikkek
Légy az üzenetküldő alkalmazások mestere!
Az internetfelhasználók közel 95%-a használ csevegő és üzenetküldő alkalmazásokat világszerte, így ezek tökéletes helyszínt biztosítanak a márkák számára a célközönségük eléréséhez. Hogyan lehet megtalálni a megfelelő egyensúlyt a márkaajánlatok népszerűsítésére, hogy az elérje a célját, de ne legyen tolakodó? Vizsgáljuk meg a kiegyensúlyozott üzenetküldő marketing megközelítés legjobb gyakorlatait.
Szövegtől videóig: így használhatja a pénzügyi ágazat az üzenetküldő alkalmazásokat
A mai rohanó digitális korban az üzenetküldő alkalmazások a mindennapi kommunikáció szerves részévé váltak. A kommunikációs csatornákban bekövetkezett váltás a pénzügyi ágazat számára sem maradt észrevétlen – számos bank és pénzintézet felkarolta a csevegőalkalmazásokban rejlő lehetőségeket az ügyfelekkel való kapcsolattartás és az innovatív szolgáltatásnyújtás érdekében. Egy évtizeddel ezelőtt még az a gondolat is elrugaszkodónak tűnt, hogy valaki a bankjától egy emojit tartalmazó üzenetet kapjon; mégis, ma itt vagyunk, és hihetetlen fejlődésnek lehetünk tanúi abban, ahogyan a pénzintézetek az ügyfeleikkel kapcsolatba lépnek.
A Viber az üzenetküldésen túl
A nyár beköszöntével elérkezett az esküvőszezon is. Napjainkban megfigyelhető az a tendencia, hogy egyre több pár dönt úgy, nem fogad hivatásos szakembert, hanem egyedül vág neki a szervezésnek. Ennek számos oka lehet, de mivel még sosem volt ennyire drága a boldogító igen, mint most, legtöbben a költségek csökkentése miatt döntenek úgy, hogy inkább esküvőszervező nélkül birkóznak meg a feladattal.
Az üzenetküldő alkalmazások segítenek elérni az Y és a Z generációt
A következő évtizedben az Y és a Z generáció válnak a bankok legfontosabb célcsoportjaivái, mivel várhatóan közel 70 billió dollárnyi vagyon száll rájuk szüleiktől. Mit jelent ez a bankszektor számára? Először is azt, hogy gyorsan kell digitalizálódnia. Az újabb generációk szülöttei számára a mobiltelefonok kiemelt fontossággal bírnak: gyors, kényelmes és könnyen navigálható hozzáférést szeretnének a szolgáltatásokhoz. Mivel az Y és a Z generáció közel fele online szeretne hozzájutni a szükséges információkhoz, a banki szolgáltatások iránti elvárásaik eltérnek a szüleikétől.