Szűrés

A(z) kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek

Érdekes információkat tudhatunk meg a NOTEBOOK.HU friss kutatásából

2021. június 23. -

A megkérdezett magyar munkavállalók 69%-a dolgozott otthonról az elmúlt évben, és 84%-uk a jövőben is szívesen végezné a munkáját csak home office-ban vagy hibrid megoldásban - derült ki a NOTEBOOK.HU 4559 fős kutatásából. Mint ahogy az is, hogy a Facebook Messenger vette át a személyes találkozó szerepét. Megtudtuk, hogy 1-2 évente cseréljük a telefonunkat, míg a notebookok élettartama 3-5 évre is megnyúlik. A home office legjobb előnyének a nők a munka mellett elvégezhető házimunkát tartották, addig a férfiak azt értékelték, hogy nem kell annyit utazniuk.

Tovább

60 perc ingyen beszélgetést ad Anyák napján a Telenor

2021. április 26. -

Egy friss kutatás eredménye szerint Magyaroroszágon a 18-55 évesek körében „Anyu” szerepel az egyik leggyakrabban a híváslistákban, és a válaszadók a mindennapi témák mellett főleg tanácsaik miatt keresik édesanyjukat. A járványügyi helyzetből adódóan kevesebb személyes találkozásra van lehetőség, így Anyák napján még inkább felértékelődik a hívás alapú kapcsolattartás.

Tovább

Online kutatás készült az on demand audió médium itthoni hallgatási szokásairól

2020. október 18. -

Bár a hazai podcast piac még mindig kicsi, ám a tavalyi évhez képest egyre emelkedik a magyarországi felhasználók, azon belül is a hölgyek aránya – derült ki egy friss hazai kutatásból, amely az on demand audió médium itthoni hallgatási szokásait vizsgálta. Az online kérdőíves, több, mint 1000 podcasthallgató bevonásával készült felmérésnek köszönhetően még számos, a fentiekhez hasonló érdekes összefüggésre derült fény.

Tovább

Tévé a középpontban

2020. július 24. -

Az elmúlt hónapokban a televízió hangsúlyos szerepet játszott számos háztartás életében. A felhasználók több időt töltöttek közösen a képernyők előtt, és a választáskor is fontosabb volt, hogy a családban mindenkinek megfeleljen egy-egy tévéműsor*. A Samsung a legfrissebb kutatásában arra volt kíváncsi, milyen új közönségszokások alakultak ki Magyarországon, a karantén idején, valamint a televíziók megváltozott szerepét is vizsgálta.

Tovább