Szűrés

A(z) applikáció kulcsszót tartalmazó cikkek

Egy kattintásnyira az űrutazás a Viber és a Space Challenges együttműködésének köszönhetően

2019. február 26. -

A technológia rendkívüli fejlődésének köszönhetően az olyan dolgok, amelyek eddig túl drágának, időigényesnek vagy lehetetlennek tűntek, ma már egy kattintásra vannak tőlünk. Az űrtudománnyal kapcsolatos különleges gyűjteménybe enged betekintést az iOS eszközökről elérhető Spaceport Odyssey online edukációs applikáció mindazon álmodozók és felfedezők számára, akik egyelőre nem engedhetnek meg maguknak egy utazást a Holdra. A felhasználók küldetések sokaságában vehetnek részt, valamint egy zárt Viber Community-ben kezdeményezhetnek párbeszédet az űrkutatás legnagyobb kihívásairól a többi érdeklődővel vagy az űrtudomány nagyjaival.

Tovább

Díjazták a protect.me alkalmazást

2019. február 6. -

Nemzetközi elismeréssel kezdte az évet az NN Biztosító óraalapú, applikáción keresztül működő protect.me biztosítása. A magyar fejlesztés ”Service design”, azaz szolgáltatástervezés kategóriában hozta el az egyik legelismertebb dizájndíjat a hat és fél évtizedes múltra visszatekintő iF Design Award-ról.

Tovább

Már ingyenesen letölthető a LiveRobe

2019. január 22. -

A LiveRobe célja, hogy a second hand népszerűsítésével, valamint kis butikok és feltörekvő divattervezők támogatásával felvegye a harcot a fast fashion negatív hatásaival szemben. A Magyarországról induló nemzetközi online piactéren bárki digitalizálhatja, frissítheti ruhatárát, és eladhatja nem használt darabjait. Az app már ingyenesen letölthető iOS és Android készülékekre!

Tovább

Applikációval rendelték és Kínából hozatták a karácsonyi ajándékokat tavaly a magyar fiatalok

2019. január 21. -

Internetes webáruházak, bevásárlóközpontok és hipermarketek a nyertesei a karácsonyi vásárlási láznak Magyarországon. Bár a plázák látogatottsága egyre emelkedik, egyre többen használnak valamilyen applikációt is az ajándékok beszerzésére – derül ki a Selectivv legfrissebb elemzéséből. A magyar piacra 2018-ban belépett kutatócég vásárlási szokásainkat, mozgásunkat mobiltelefon-használatunk elemzése segítségével képes a kereskedelem számára hasznos adatokká formálni.

Tovább