Szűrés

A(z) kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek

Honor kutatás: az AI új távlatokat nyit a formatervezésben is

2019. március 24. -

A technológiai ipar gyártási dinamikáját egyre jobban meghatározó két tényező, a mesterséges intelligencia (AI) és az egyre fontosabbá váló formatervezés lehetőséget ad az iparág vezetőinek arra, hogy kísérletezzenek, optimalizálják és fokozzák az agilitást. 

Tovább

Egyre népszerűbbek a strapabíró telefonok

2019. február 27. -

A vállalkozások egyre többet költenek mobiltelefonra Európában. A telefonok növekvő árai, a meghibásodásukból fakadó munkakiesés és költséges javítások miatt a strapabíró készülékek iránti igény egyre erősödik, derül ki a Cat phones legfrissebb kutatásából.

Tovább

A magyar videojáték piac több mint felét az e-sport adja

2019. február 19. -

Folyamatosak a viták arról, sportnak tekinthető-e a versenyszerű videojáték használat. Közben pedig az iparág egyre erősödik: már 24 milliárdos éves forgalmat tudhat magáénak. A játékok közül repülőstartot vett idehaza is a PuBG és a Fortnite, játékplatformot tekintve pedig erősödik a konzolok részesedése, de nem ez az egyetlen átrendeződés tavalyhoz képest. Merre tovább, e-sport? Kiderül az eNET, az Esport1 és az Esportmilla immár harmadik alkalommal elkészített, közös e-sport kutatásából.

Tovább

Egészségtudatosabbak az okosórák és okoskarkötők hazai használói

2019. február 7. -

Magyarországon jelenleg minden tizedik felnőtt internetező hord okosórát és/vagy karkötőt, okostelefonos aktivitásmérő alkalmazást pedig negyedük szokott használni. Az okosórát és/vagy okoskarkötőt használók egészségtudatosabbak a nem használó társaiknál, rendszeresebben járnak szűrővizsgálatokra, nagyobb arányban sportolnak és jobban odafigyelnek a táplálkozási szokásaikra is – derült ki az eNET 2018 novemberi „Okosóra és okoskarkötő” kutatásából.

Tovább