Szűrés

A(z) kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek

Nem tudunk pihenni az okostelefonunk nélkül

2017. július 11. -

A magyarok kétharmada nem tudja elképzelni a nyaralását az okostelefonja nélkül, amit leginkább fotózásra, navigációra, étterem és hotel keresésére használ a vakáció során - derült ki a Huawei megbízásából 12 európai országban (köztük Magyarországon) készített kutatásból. 

Tovább

A Sony nyilvánosságra hozta a világ 30 legtöbbet fényképezett látványosságát

2017. június 1. -

A Sony Mobile, egy nemzetközi kutatás eredményeképp nyilvánosságra hozta a világ 30 legtöbbet fényképezett látványosságát – az Alhambrát, a Colosseumot, a Kalifa-tornyot és a Big Bent is felsorakoztató listát az Eiffel-torony vezeti.

Tovább

Vége a klasszikus tévézésnek

2017. május 22. -

Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.

Tovább

Megszokás vagy praktikusság?

2017. január 31. -

Jóllehet még mindig a benzinkúton történő vásárlás a legnépszerűbb módja az autópálya matricák beszerzésének, a kényelmi szempontok úgy, mint az egyszerűség és a gyorsaság miatt ma már jelentős az a vásárlói kör, amely az elektronikus eszközökön és okostelefonon veszi meg a matricáját.

Tovább