Szűrés

A(z) kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek

Kiderült, mennyit játszanak a magyar gamerek

2019. június 26. -

Az átlagos internetezők másfél, a core gamerek alkalmanként közel két és fél órát töltenek játékkal − ez utóbbi épp fele annak az időnek, amit egy átlagos magyar egy átlagos napon tévénézésre szán. Egy friss, reprezentatív hazai kutatásból az is kiderül, milyen eszközön, milyen típusú játékkal játszunk a legszívesebben.

Tovább

NMHH: tarol az okostelefonos életforma – nemcsak a fiataloknál

2019. május 8. -

Az ötvenesek körében egyre népszerűbb az okostelefon, és a fotót megosztó hetven éven felüli netezők negyede posztolt már szelfit magáról a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb, 2018-at vizsgáló kutatása szerint. Az is kiderült: a húsz év alattiaknál az internet szinte az egyetlen információforrás, és ötödük már egyáltalán nem néz tévét. A hatóság évek óta tartó kutatássorozata többek között arra is rámutat: az emberek ma már olyan, számukra monotonná vagy unalmassá váló helyzetben is előveszik okostelefonjukat, ami korábban udvariatlanságnak számított: például szórakozóhelyen, koncerten, moziban, színházban, munkaértekezleten, iskolai órán, evés közben, vendégségben.

Tovább

Honor kutatás: az AI új távlatokat nyit a formatervezésben is

2019. március 24. -

A technológiai ipar gyártási dinamikáját egyre jobban meghatározó két tényező, a mesterséges intelligencia (AI) és az egyre fontosabbá váló formatervezés lehetőséget ad az iparág vezetőinek arra, hogy kísérletezzenek, optimalizálják és fokozzák az agilitást. 

Tovább

Egyre népszerűbbek a strapabíró telefonok

2019. február 27. -

A vállalkozások egyre többet költenek mobiltelefonra Európában. A telefonok növekvő árai, a meghibásodásukból fakadó munkakiesés és költséges javítások miatt a strapabíró készülékek iránti igény egyre erősödik, derül ki a Cat phones legfrissebb kutatásából.

Tovább