A Delta Air Lines több mint 19 000 Windows Phone telefont osztott ki alkalmazottainak, hogy ezzel tegye egyszerűbbé a fedélzeten történő vásárlásokat. A légitársaság a jövőben további technikai fejlesztésekkel igyekszik növelni utasai elégedettségét.
A Delta Air Lines alkalmazottainak kiosztott Windows Phone 8 rendszerű Nokia Lumia 820 készülékek révén az alábbi fejlesztések valósulnak meg:
- Közel valós idejű hitelkártya feldolgozás a fedélzeti vásárlások során, beleértve a Delta népszerű Economy Comfort üléseinek megvételét is. Ezt a szolgáltatást előbb a transzkontinentális és nemzetközi járatokon vezetik be, majd kiterjesztik a Delta összes gépére.
- Az ügyfelek elektronikus számlát (eReceipt) kaphatnak email-ben
- Az ügyfelek használhatják prepaid hitelkártyájukat a fedélzeti vásárlások alkalmával
- A tranzakciók ideje felgyorsul
- A különféle kedvezményekre jogosító kuponok az utas mobiltelefonjáról beolvashatók, érvényesíthetők lesznek
A Delta tervei szerint az utaskísérők a jövőben hozzáférhetnek az egyes utasokra vonatkozó információkhoz, így még személyre szabottabb szolgáltatást nyújthatnak. A Windows Phone 8 telefonokon futó speciális alkalmazást az Avanade fejlesztette ki a Microsoft Dynamics for Retail mobil helyszíni értékesítési platformra építve. A megállapodás részeként az alkalmazás a következő három évben megjelenő új Nokia készülékeken is elérhetővé fog válni.
„A Delta innovatív eszközökkel felszerelt légiutaskísérői színvonalasabb szolgáltatást tudnak nyújtani minden utasunk számára, válasszák bármely járatot” – mondta Joanne Smith, a Delta fedélzeti szolgáltatásokért felelős alelnöke.