Samsung B2B kijelzők az ISE 2014 kiállításon

Kütyü Magazin, 2014. február 4. 10:34

A Samsung ma mutatja be a B2B kijelzőit az Integrated Systems Europe (ISE) nevű kiállításon, az Amszterdamban megrendezett B2B kijelzőket bemutató legnagyobb nemzetközi rendezvényen.

A Samsung a kiskereskedelmi egységekhez, irodákhoz, repterekhez és hotelekhez hasonló különféle felhasználói környezetre optimalizált megoldásokkal érkezett a kiállításra. A világ vezető elektronikai vállalata az „integrált, interaktív és inspiráló” mottó szellemében vázolta fel a kijelzőkkel kapcsolatos jövőképét a rendezvényen.

Strublik Sándor, a Samsung Electronics Magyar Zrt. B2B üzletágának vezetője elmondta: „2013 egy fantasztikus év volt a Samsung számára a professzionális AV üzletágon belül, különösen az LFD piacot illetően. Az ISE-n idén a 2014-re vonatkozó elképzeléseinket mutatjuk be: még fokozottabban szeretnénk integrálni az AV-t a kiskereskedelmi stratégiánkba a bolti környezetelemzésével, ezzel is tovább növelve a kiskereskedők által az új értékesítési környezetben generált bevételeket. Az új megoldásokra és újításokra vonatkozó vevői igény az elkövetkező években is a növekedés motorja lesz.”

A Samsung a „Samsung Smart Signage Platform” új verzióját is bemutatja: ez egy olyan digitális tartalomszolgáltató platform, amely még hatékonyabb üzleti környezetet teremt. A Smart Signage Platform az ISE 2013-on mutatkozott be, a tökéletesített verzióját pedig beépítették a Samsung nagy formátumú 2014-es kijelzőibe (LFD-ibe). Ez a még modernebb digitális tartalomszolgáltató platform az iparág első négymagos egychipes rendszerével (SoC) együtt segíti a Samsungot piaci jelenlétének erősítésében. A vállalat igyekszik az „integrált kijelzőire” összpontosítani a digitális tartalomszolgáltató piacon, amely a várakozások szerint több mint 20 százalékkal fog nőni (CAGR – összetett éves növekedési ráta) 2017-ig.

 

 

Az ISE 2014 kiállításon a Samsung standján az alábbi készülékek tekinthetők meg:

A Samsung sajtókonferenciát is tart a B2B média számára az ISE 2014 kiállításon, ahol bemutatja majd B2B stratégiáját, s az érdeklődők szeme elé tárja a jövőt, amelyben a kijelzők fokozatosan átalakítják az emberek életét azáltal, hogy egyre inkább összhangba hozzák azt az üzleti környezettel.