Bőséges kínálattal, 13 millió dallal indította el Milk Music névre hallgató zeneszolgáltatását a Samsung. A vállalat szerint bár látják, hogy telített a streaming zenei piac, úgy gondolják, hogy tudnak majd újat mutatni a területen. - írja a hvg.hu.
A streaming zenei szolgáltatók legnagyobb szereplői között jelenleg a 30 millió dallal működő Deezert, a 20 milliós Spotify-t (ez a kettő Magyarországról is elérhető) és az Apple itthonról egyelőre nem hallgatható iTunes Radióját is megtaláljuk.
A Samsung Milk Music-nak van ingyenes verziója is, amiben “kezdetben” reklámokat sem kell elviselniük a felhasználónak. Cserébe viszont nem is teljesen szabad a szolgáltatás: konkrét dalok helyett a 200+ féle, stílus és egyéb szempontok alapján előre összerakott "rádióállomás" között kell választaniuk az androidos Galaxy mobilok és táblagépek felhasználóinak.
A tejzene elsőként az Egyesült Államokban érhető el, de mióta hozzánk is eljutott a Spotify, minden reményünk megvan rá, hogy a Milk Music-on is hamarosan hallgathatunk majd zenét.
[Forrás: hvg.hu]