Új funkcióval bővül a Dropbox. A felhasználók eszközeiken munkahelyi és személyes profillal is használhatják a szolgáltatást, és ehhez még ki sem kell lépni, hanem a kettő egy fiókon belül kezelhető.
A Dropbox-felhasználók ezentúl külön kezelhetik munkahelyi illetve személyes dokumentumaikat saját fiókjukban. A szolgáltatás ugyanis lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy egy fiókon belül két profilt is létrehozzanak, így könnyen szét tudják választani a munkahelyi és a személyes tartalmakat.
A vállalat elmondta, hogy már november óta dolgoznak ezen a megoldáson, és a felhasználóknak a napokban már ki is küldték a levelet, hogy április 9-től indul az új funkció. Drew Houston, a Dropbox alapítója elmondta, hogy valóban jó dolog, hogy az otthoni és az üzleti dolgainkat egy helyen, együtt kezelhetjük, és mindez nem bonyolítja meg a dolgokat, kivéve, ha az illető munkahelyet vált.
A Dropbox elmondta, hogy jelenleg több mint 4 millió üzleti felhasználó valamint 200 millió egyéi user használja a szolgáltatást, viszont egyre több a versenytárs a piacon, sok esetben jóval kedvezőbb árakkal (lásd: Google Drive). Ezért volt ez jó lépés részükről, hiszen aki számára ez megoldást jelent, nem az árat, hanem a lehetőséget veszi számításba.
Forrás: Techspot.com