Divatos kivitelben is kapható lesz a Google okosszemüvege, a Glass. A techóriás azt is bejelentette, melyik céggel lépett partnerségre ezen a téren.
A Google hétfőn árulta el, hogy a Luxottica tervezi meg a Google okosszemüvegének divatos változatát a jövőben. A Ray-Ban és az Oakley anyavállalata együtt dolgozik majd a vállalattal, hogy olyan Glass termékeket hozzanak létre, melyek tartalmazzák a két jól ismert szemüvegmárka jellemző jegyeit.
Az amerikai klasszikus Ray-Ban és a Glass összepárosítása a kevésbé technológia orientált fogyasztókat is vonzhatja az Egyesült Államok piacán. Az Oakley dizájnját megidéző változat inkább a techrajongók örömét szolgálja majd a futurisztikus megjelenéssel.
Andrea Guerra, a Luxottica Group vezérigazgatója szerint itt az ideje összekapcsolni az egyedülálló szakértelmüket, a mély tudást és a minőséget a Google élvonalbeli technológiai ismereteivel, és megalkotni egy újgenerációs forradalmi eszközt.
A divatos verzióról már korábban is terjedtek a pletykák, de pontosan nem lehetett tudni, kivel is fog együtt dolgozni a Google. A Vogue pedig már tanácsokat is adott a Google-nek divat téren, de nem volt, aki ráncba szedje. A Mashable megkereste a Luxotticát, de a szóvivő nem tudott részleteket mondani arról, mikorra készülnek el a modellek, és mennyibe fognak kerülni.
Forrás: Mashable.com