A magyar Telekom a héten mutatta be MobilTárca megoldását. A szolgáltatáshoz szükséges alkalmazás egy ideig nem volt elérhető, a módosított verzió viszont már letölthető a Google Play áruházból.
A Magyar Telekom MobilTárca szolgáltatása november 26-án, szerdán mutatkozott be, ám a hozzá tartozó alkalmazásnál egy autentikációs ütközés miatt problémák léptek fel, így módosításra volt szükség.
Bár a technikai hiba csekély számú ügyfelet érintett, az alkalamzást eltávolították a Google Play áruházból, és egy ideig nem volt elérhető. A módosított verziót azóta már közzétették, így újra letölthető.
Az alkalmazás révén a felhasználók nemcsak mobilfizetést eszközölhetnek készülékükről az elfogadóhelyeken, hanem hűségpontokat is gyűjthetnek, valamint rendezvényekre léphetnek be. Ahhoz, hogy valaki használni tudja a megoldást, az applikáció mellett egy okostelefonra, valamint egy MobilTárca képes SIM kártyára és egy, a Telekomnál kötött mobil hang- és internetelőfizetésre van szükség. Maga a szolgáltatás és a megfelelő SIM kártya ingyenes, azonban néhány funkció igénybevétele adatforgalommal járhat.
A MobilTárca megoldásról bővebben a Prím Online-on olvashattok.
Forrás: MTI