Már 150 ezren töltötték le az „Én kicsi Tescóm” alkalmazást

Kütyü Magazin, 2014. december 10. 14:34

Android és iOS rendszerű eszközökre is elérhető a Tesco saját fejlesztésű játékalkalmazása, az „Én kicsi Tescóm” . Már több mint 150 ezer felhasználó kóstold bele, milyen egy áruház virtuális üzemeltetése. 

A Tesco játékában, az „Én kicsi Tescóm” alkalmazásban a felhasználók kipróbálhatják, milyen egy áruházat üzemeltetni, az árukészlet megrendelésétől kezdve, a polcok elhelyezésén át, egészen az áruház feldíszítéséig. A játék már túllépte a 150 ezer letöltést, melynek nagy része azAndroid felhasználóknak köszönhető. Összesen 128 ezer Android és 22 ezer iOS user próbálta már ki a játékot, melyben már 13 millió munkafolyamat indult megjelenése óta.

Tesco Timivé válva

Az alkalmazásban Tesco Timi segítségével megépíthetjük és szépíthetjük saját Tesco áruházunkat, valamint megismerhetjük az áruház működtetéséhez szükséges folyamatokat. A hasznos információk megszerzése után kreativitásunk és tudásunk alapján elkezdhetjük üzemeltetni saját üzletünket, amelyet a játékban eltöltött idő mennyiségével egyenes arányban, egyre gyorsabban fejleszthetünk.

Lehetőségünk van arra is, hogy az ismerősökkel kereskedjünk, üzletet kössünk, a játék gyorsítása érdekében pedig a heti feladatok elvégzéséért további bónusz is szerezhető. Annak érdekében, hogy a felhasználók a játék során valósághoz hű megoldásokkal találkozhassanak, a játékban meghirdetett akciók megegyeznek a Tesco akciós újságában meghirdetett akciókkal.

A legújabb frissítéseknek köszönhetően egy játékon belül több áruházat is nyithatunk, párhuzamosan fejleszthetjük őket, és akár a Facebook alkalmazásban található 3500 Rubik dekorációval is díszíthetjük azokat. 10 új termékkel találkozhatunk a különböző pultoknál, a régi termékek dizájnja frissült, a YouTube videók megtekintésével és reklámozásával pedig drágaköveket gyűjtögethetünk.


A fentieken kívül a webshopban bővített ajánlatokkal, napi kihívásokkal – melyek közül kiválaszthatjuk a szintet és a teljesítés sorrendjét – valamint hetente új, design cserélő kihívásokkal találkozhatunk. A jövőben Angry Bidrs dekoráció teszi még izgalmasabbá a játékot, az eredményekről és a frissítésekről push üzenetekben kapunk értesítést, valamint az aktuális egyenlegünket és az összegyűjtött Tesco pontok alakulását is nyomon követhetjük majd a játékban.

A játék már több díjat is bezsebelt magának. Az eFestival 2014 verseny Gamification kategóriájának 2. helyezését, valamint a Kreatív Mediadesign versenyének Mobilalkalmazások kategóriájában elért shortlistes pozíciót tudhatja magáénak.