A kínai gyártó bemutatta újragondolt logóját és stratégiaváltásáról is beszámolt. Az új „M-ICT” stratégia értelmében a vállalat az innovatív, fenntartható technológiákra és a piaci lehetőségek magasabb szintű kiaknázásra fog összpontosítani a jövőben.
A ZTE leleplezte megújult logóját, ami jóval egyszerűbb és barátságosabb a korábbinál. Az új logóval stratégiaváltását is jelzi a kínai óriáscég: az „M-ICT” (Media Information Communications Technology – Média Információs és Kommunikációs Technológia) köré szerveződő új stratégia célja az innováció és a piaci potenciál növelése.
A vállalat működését a továbbiakban a Cool, Green, Open (CGO) filozófia határozza meg, ami az ügyfelek elégedettségét, piaci áttörések elérését, környezetbarát működést, valamint innovatív üzleti környezet megteremtését célozza, illetve az új ipari ökoszisztémák és szervezeti lehetőségek felé való nyitottságot jelenti.
[Forrás: GSM Arena]