A Wall Street Journal számolt be arról, hogy saját okosórán dolgozik a Casio. A modell jövőre kerül piacra.
Talán nem olyan meglepő, hogy a legújabb hírek szerint a Casio is beáll az okosóra gyártók sorába. Óragyártó lévén csupán csak az a nagy kérdés, túl tud-e tenni versenytársain, illetve pontosan mit is várhatunk tőle?
A Wall Street Journal írt a vállalat ez irányú tervéről. Az ő információik alapján azonban a Casio egészen más szemszögből közelíti meg a kérdést: a technológia helyett ők inkább a kényelemre és a tartósságra fókuszálnak majd.
Kazuhiro Kashio, a Casio új vezetőjének elmondása szerint az eszköz strapabíró lesz, nem törik majd egykönnyen, egyszerű lesz felvenni és jó érzés viselni. Az Apple Watch-hoz és az Android Wear alapú karórákhoz képest ez elég szerény célnak tűnik.
A szakember továbbá azt is kifejtette, hogy a karóra a megfizethető eszközök sorát erősíti majd, hasonló árcédulája lesz majd, mint a belépőszintű Apple Watch Sport modellnek (349 dollár).
Az eszközt jövő márciusban mutatják majd be Japánban és az Egyesült Államokban, és kifejezetten azok a férfiak képezik majd a célcsoportot, akik szeretik a kültéri tevékenységeket, sportokat.
Kashio távlati céljaikról is beszélt, mely szerint az első körben nagyjából 80 millió karóra eladását tervezik.
Forrás: Phonearena.com; kép: esbtrib.com