Az LG gőzerővel dolgozik a flexibilis OLED kijelzőkön. A vállalat az elkövetkezendő két évben közel egymilliárd dollárt költ majd a fejlesztésekre.
A hajlékony, rugalmas kijelzők gyártása nem újkeletű jelenség, viszont a tömeggyártás még várat magára. Azonban úgy tűnik, az LG lát potenciált a tömeges elterjesztésben, ugyanis az elkövetkezendő években a vállalat tetemes mennyiségű pénzt áldoz majd a fejlesztésekre ezen a területen. A vállalat egyik szabályozási jelentéséből kiderült, hogy 2017-ig összesen 908 millió dollárt költenek erre a szegmensre.
Jelenleg a hajlított kijelzők sokkal drágábbak, hiszen egyelőre csak kis számban gyártják őket. Mindezt az is tükrözi, hogy pillanatnyilag két csúcsmodell is ilyen típusú megjelenítővel van felszerelve: az egyik az LG, a másik a Samsung háza táján. Az LG G Flex 2-ről és a Samsung Galaxy S6-ről van szó, melyek köztudottan nem az olcsó mobilok sorát erősítik. Az LG tervei mentén azonban ez a jelentős árkülönbség is megváltozhat.
Praktikussági szempontból pedig érdemes átgondolniuk a gyártóknak, valóban ezt a megoldást választják-e, és ha igen, milyen formában. Az LG-nek bejött az elképzelése az ívelt, archoz simuló formával, viszont a Galaxy S6 edge bár jóval drágább, mint a hagyományos kijelzővel felszerelt változat, praktikusság szempontjából sokak szerint nem a legideálisabb választása.
Forrás: Techspot.com