Üzleti kijelzőkkel készül az IFA-ra a Samsung

Kütyü Magazin, 2015. augusztus 28. 08:55

Az IFA szakkiállításon mutatja be a Samsung SMART Signage kijelző termékcsalád európai piacokra szánt legújabb tagjait, amelyeketc a gyártó kifejezetten üzleti és kiskereskedelmi környezetbe szánt.

Új üzleti kijelzőkkel készül az idei IFA-ra a Samsung. A vállalat kijelzőtechnológiája a tisztább képminőséggel és az üzenetek hatásos, jól látható megjelenítésével teszi hatékonyabbá a vásárlók vagy a dolgozók elérését. A sokrétű megoldást kínáló termékcsaláddal – amely egyebek mellett a bel- és kültéri LED kijelzőket, az ergonomikus üzleti monitorokat és a televíziók és üzleti kijelzők tulajdonságait egyesítő eszközöket is felöleli – a Samsung az IFA 2015 látogatói számára betekintést kínál a jövő üzleti és kiskereskedelmi világába.

Az IFA 2015 szakkiállításon lehetőség lesz betekinteni a jövő üzleteibe, amelyek informatív, az interaktivitást is lehetővé tevő kijelző technológiákkal lesznek felszerelve. A Samsung kiskereskedelmi célokra szabott kijelzői kényelmes, jól informált és személyre szabott vásárlási élményt biztosítanak. Ezt a célt olyan innovációk szolgálják, mint a mozgást és vásárlói érdeklődését érzékelő technológiák, amelyek célzott hirdetési tartalmakat közvetítenek az áruházban járkáló vásárlóknak, vagy mint a virtuális próbafülkék és tükör kijelzők, amelyek vizuális megjelenítéssel, és a kiegészítők interaktív katalógusával segítenek választani a ruhák közül. 


A Samsung bemutatja az átlátszó OLED kijelzőjét is, amely kiváló belsőépítészeti megoldásokat kínál a üzlethelységekben azáltal, hogy szinte mindenhonnan tökéletes betekintési szöget biztosít a vásárlóknak. A kijelző kiemelkedő fényereje 
(150 cd/m2), a nagyfokú fényáteresztő képessége (45%) és a kiváló minőségű képmegjelenítése segít megragadni a vásárlók figyelmét, növelve a promóciós és más információs tartalmak célba juttatásának hatékonyságát.

A vállalati, kereskedelmi, sport és szórakoztatóipari felhasználók, valamint a közlekedési szolgáltatatók növekvő igényeinek kielégítésére a Samsung nagyméretű LED kijelzői kiváló képminőséget, nagyobb tartósságot és megbízható technikai támogatást kínálnak. 

A Samsung beltéri LED Signage kijelzői, amelyek 2015 szeptemberétől 1,5mm és 2,5mm pixeltávolságú változatokban lesznek elérhetőek Európában mélyebb kontrasztot és életszerű képminőséget biztosítanak. 

A LED megjelenítők szigorú gyári és helyszíni kalibráción esnek át, garantálva a folytonos és pontos megjelenítést még szélsőséges időjárási körülmények mellett is. A Samsung LED Signage kijelzői négyszögletes és ívelt verzióban is elérhetőek, így a vállalkozások a márkájuknak és a szükségleteiknek legjobban megfelelő kijelzőt tudják megtervezni és telepíteni.

A digitális tartalommegosztó rendszereket, a magas képminőséget, illetve az élő televíziózás magával ragadó élményét egyesítő Samsung SMART Signage tévék (SSTV) RHE szériája új távlatokat nyit a tartalmak megosztásában a kis- és középvállalkozások, vagy akár a mikrovállalkozások számára is. A 48 és 55 colos méretben elérhető SSTV RHE modellekkel informatív, ugyanakkor szórakoztató, egyedi szöveges-, képes- vagy videotartalmak, hirdetések, valós időben közvetített adások hozhatók létre, amelyek azonnal ki is helyezhetőek a képernyőre.


Az SSTV RHE-ben helyett kapott a Samsung MagicInfo Express Content Creator 2 tartalommenedzsment szoftvere is, amelynek segítségével a cégek a hagyományos print és a statikus felületekhez képest egyszerűen és kisebb költségráfordítással tervezhetik, időzíthetik, valamit frissíthetik promócióikat egyéni igényeiknek megfelelően.

Ergonomikus, üzleti felhasználású monitorok 

A Samsung vállalati célra kifejlesztett SMART Signage monitorai kényelmesebb használatot tesznek lehetővé, amely hozzájárul a munka hatékonyságának növeléséhez is. Az eszközök integrált, sokoldalú megoldást nyújtanak a hagyományos, sokszor bonyolult és csak költségesen üzemeltethető kijelzők helyett.