A Huawei bejelentette, hogy az áprilisban bemutatott zászlóshajójuk, a P9 és a P9 Plus okostelefonok kiszállításai meghaladták globálisan a 2,6 millió darabot, mindezt pedig az értékesítés első hat hetében sikerült elérniük.
A példátlan teljesítményhez jelentősen hozzájárultak a kínai, a francia, a finn és a nagy-britanniai eladások. A P9 eladásai 130 százalékkal haladták meg a P8 eladásait a globális piacokon. Ezek az eredmények hozzájárultak ahhoz, hogy a Huawei globális piaci részesedése 8,5 százalékra növekedjen és tovább erősítették a vállalat pozícióját, mint a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártója.
A Huawei összesen 28,3 millió darab készüléket szállított ki 2016 első negyedévében, 64 százalékkal többet, mint az előző év azonos időszakában.
A vállalat figyelemre méltó eredményeket ért el a régiós piacokon is:
„A Huawei stratégiájának a középpontjában olyan prémium kategóriás készülékek állnak, amelyek egyesítik magukban a tökéletes design-t és a technológiai innovációt.” – mondta Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának elnöke. „Ezeknek a high-end készülékeknek most több rajongójuk van, mint eddig valaha, akik a legújabb és leginnovatívabb okostelefon-technológiát szeretnék használni.”
A Huawei P9 és P9 Plus már kapható Magyarországon – egyedülálló 3 év gyártói garanciával
A Huawei P9 már megvásárolható Magyarországon ezüst és szürke színekben, single SIM, illetve aktív dual SIM-es verzióban 179 990 forint javasolt bruttó fogyasztói áron.
A Huawei P9 Plus Single SIM-es verziója várhatóan 2016 június végétől kerül először hazai forgalomba a Telekomnál, ahol a készülék egy exkluzív ajánlat keretében 8 héttel hamarabb lesz megvásárolható. A P9 Plus Single SIM-es verziója szürke és arany színekben lesz elérhető, javasolt bruttó fogyasztói ára 259 990 forint.
Mindkét készülékhez a vállalat a hazai piacon egyedülálló módon 3 év teljes körű gyártói garanciát, 3 hónap képernyő garanciát és 3 hónap csere garanciát kínál.