Új szolgáltatásokat igényelnek a szurkolók az amerikai Oracle szoftverfejlesztő és -szolgáltató konszern legfrissebb kutatása szerint, többségük elsősorban ételt és italt szeretne rendelni és kifizetni mobilos alkalmazással a lelátókon ülve, a meccs nézése közben.
A felmérésben megkérdezett 8 ország több mint 3500 szurkolója közül az amerikaiak 68 százaléka és a nemzetközi drukkerek 60 százaléka úgy nyilatkozott: "valószínűleg" vagy "biztosan" rendelnének a lelátókon, ha rendelkezésre állna a mobilos opció a stadionban.
A szurkolói élmény minőségének szempontjából a megkérdezettek a világon mindenhol az ételt és az italt helyezték a szórakoztatás, a technológia és a kényelem elé, 65 százalékuk elismerte, hogy az étel-ital vásárlása impulzív dolog, és szívesen költenének 30 százalékkal többet, ha a várakozási idő a felére csökkenne. Az amerikai válaszadók átlagosan további 20 dollárt költenének ételre és italra, ha a várakozási idő a felére csökkenne, ezáltal 43 százalékkal növekednének a költések.
A felmérés rámutatott arra is, hogy a nemzetközi szurkolók 18, az amerikai szurkolók átlagosan 30 percet töltöttek sorban állással a büféknél valamilyen eseményen, miközben az elmúlt 12 hónapban a szurkolók több mint 40 százaléka hagyta ott a sort a büféknél vásárlás nélkül a túl hosszú várakozási idő miatt.