Ma lejár a kötelező adategyeztetési határidő a feltöltőkártyás ügyfeleknek. A Telenor azonban kínál alternatív megoldást azoknak, akik mégsem teszik meg ezt a lépést.
A Telenor számára kiemelten fontos, hogy betartsa a feltöltőkártyás adategyeztetésre vonatkozó törvényi előírásokat, de ugyanakkor segítsen ügyfeleinek megtartani hívószámukat és egyenlegüket. Ezért többféle megoldást is kínálunk hívószámuk és egyenlegük visszaállítására azoknak a feltöltőkártyás ügyfeleinknek, akik a június 30-i határidőig nem egyeztették adataikat, és akik kártyája a törvény szerint lekapcsolásra kerül július 1-jét követően.
Június 30-án minden SIM kártyára, amelynek adategyeztetése nem történt meg, egy egyedi azonosító kódot tartalmazó SMS érkezik. Ezzel a kóddal az ügyfelek a június 30-i határidő után is be tudnak lépni a www.telenor.hu oldalon található online felületre, ahol új szerződést köthetnek. Az online felület július 6-tól elérhető az ügyfelek számára. Természetesen személyesen is lehetőségük van az ügyfeleknek az új szerződés megkötésére bármely Telenor üzletben. Az új szerződéssel augusztus 31-ig a korábbi feltöltőkártyás hívószám és egyenleg is visszaállítható, ezt követően 2018. február 28-ig pedig korábbi hívószámukat kaphatják vissza az ügyfelek.
A törvénymódosítás és a vonatkozó NMHH rendelet januári bejelentése óta a Telenor jelentős erőfeszítéseket tett, hogy milliós nagyságrendű érintett ügyfelüket tájékoztassák az adategyeztetésről és az ezzel járó adminisztrációs feladatokról.: