Az OTP Egészségpénztár új stratégiájának középpontjába az egészségügyi öngondoskodás jelentőségének hangsúlyozása és az egyéni befizetések ösztönzése került. A Munka nem várhat kampány legújabb elemeként megnyílt az ország első VR-Várója az Országos Sportegészségügyi intézetben.
Az OTP Egészségpénztár és további kutatások adatai is rámutattak, hogy a magánegészségügyi költések egyik legfontosabb motivációja az, hogy nem szeretünk várakozni. A legtöbb embert zavarja, hogy sok időt kell eltöltenie az egészségügyi intézmények váróiban. Kiderült, hogy a magyar aktív lakosság 75 százaléka nem tartja összeegyeztethetőnek az állami ellátást a munka világával. Többek között ennek is köszönhető, hogy évente 1,5 nap szabadságot vesznek ki orvosi vizsgálatokra.
A kampány legújabb lépéseként az OTP Egészségpénztár egy VR-várót is berendezett az Országos Sportegészségügyi Intézetben, amely az utazási élmény vizuális megélésén keresztül emeli ki az üzenetüket.
Film a VR-váróról: