Mindössze két hét múlva kezdődik az Internet Hungary, az ősz legnagyobb konferenciája, amelyre a szervezők 2400 főt várnak, akik 300 neves előadó prezentációját, fórumát tekinthetik meg a több tucatnyi tematikus minikonferencia keretében. Bár a kifejezetten mobil témáknak ma már önálló konfereciája van (Mobile Hungary) az emberek túlnyomó többsége ma már mobilon internetezik, facebookozik, a mobil tartalmakban felbukkanó hirdetésekre nyitja ki a pénztárcáját, így az IH minden témája beleillik egy mobilról szóló konferencia tematikájába is.
Az előadóknak mintegy 10 százaléka külföldről érkezik, az adott téma legnevesebb szakértői számolnak be a trendekről, szakmai újdonságokról.
Néhány vonzó név az előadók népes listájáról:
Mérő László matematikus és pszichológus azt a kérdést teszi fel, hogy "Ami képlettel le nem írható, az már nincs is?". Barabási-Albert László, a hálózattudomány világhírű, több nagy egyetemen előadó professzora "Az érthetetlen siker titkát" próbálja megfejteni. Csermely Péter, agy- és hálózatkutató az "Az agy algoritmusát" vázolja fel, de algoritmusok uralják a zenét is, Vértes Judit matematika tanár a zene képletéről tart előadást, miközben a Pi-t is elzongorázza. Az önvezető autókról és a mesterséges intelligencia gyakorlati hasznosításáról Rábai Dániel, a Continental Hungaria Kft. ügyvezetője beszél.
"Vége az online vásárlásnak?" Ezzel provokál Wijnand Jongen, a világ egyik legkeresettebb kereskedelemmel foglalkozó futurológusa, az Ecommerce Europe végrehajtó bizottságának elnöke. Ehhez teszi hozzá Barcsay Erik, a Big Fish ügyvezetője, hogy mi az, amitől 100 éves kereskedelmi tradíciók hullanak a porba.
Egy izgalmas kérdés: "Miért érdemes Közép-Kelet-Európa országaiba - köztük Magyarországra - befektetni?". Aki felteszi: Krzysztof Konopinski, a MCI Capital vezetője. A magyar vállalkozások terjeszkedéséről pedig Szigetvári József, a Szállás.hu ügyvezetője tart előadást.
A Programmatic workshop keretében - egyebek mellett - Sacha Berlik, a The Trade Desk EMEA ügyvezető igazgatója, napjaink kérdését próbálja kielemezni: milyen lesz "A média és a hirdetések jövője". Valószínűleg 100% programmatic, hiszen Hollandiában már ma ez van, ezt majd Léon Liesttől tudhatjuk meg, aki, programmatic szakértő, reklámtechnológus, a Cadreon vezetője.
A konferencia teljes programja pdf. formátumban a https://www.internethungary.com/dokumentumok/nyomtatobarat-konferencia-program-internet-hungary-2018.pdf webcímen érhető el, de talán érdemesebb a mobil alkalmazást letölteni, amelyben kiválaszthatjuk a kedvenceinket, és majd a helyszínen is segít válogatni a párhuzamosan zajló előadások közt, ráadásul real time jelleggel követi az esetleges csúszásokat is.