A merev struktúrák már a múlté. Ma az OTRS Group, a folyamat- és kommunikációmenedzsment megoldások vezető szolgáltatója, a piacon elérhetővé teszi az OTRS 7-et.
A szolgáltatásmenedzsment csomag legfrissebb verziója teljes mértékben összhangban van a digitális transzformáció koncepciójával, és segíti a vállalatokat folyamataik és munkafolyamataik hatékonyságának növelésében. Az új verzió optimalizált, modern ügyfélfelületet és számos új funkciót kínál.
Egy nemrégiben készült tanulmány szerint, a munkavállalók több mint egyharmadának átlagosan egy óra szükséges ahhoz, hogy átnézzék és kiválogassák e-mailjeiket. Ráadásul, a beérkező e-mailek miatt 28%-uk azt mondta, hogy más feladataikat kénytelenek háttérbe szorítaniuk, vagy egyszerűen megfeledkeznek azokról azért, hogy az e-mailjeiket kezelni tudják. Ennek megfelelően egyre inkább fontossá válik a folyamatok automatizálása a munkavállalók felszabadítása érdekében, és azért, hogy legyen idejük a legfontosabb feladataikra koncentrálni. Az OTRS 7 legújabb funkciói segítenek a felhasználóknak, hogy pontosabban dolgozzanak, és egyúttal gyorsabban:
A tanulmány azt is kimutatta, hogy a munkavállalók 82%-a fél órát tölt azzal a munkaidejéből, hogy a munkája elvégzéséhez szükséges információt megkeresse. Az OTRS 7 segít a felhasználóknak abban, hogy az információt gyorsabban találják meg. Ez a vállalatok számára lehetőséget teremt a gyorsabb ügykezelésre – még akkor is, ha ki vannak téve az állandó változásnak.
Ma a csapatok, osztályok vagy ügyfelek közötti kommunikációhoz a vállalatoknak digitalis struktúrákra van szüksége. A vonzó és intuitív tervezés egyre fontosabb szerepet játszik az üzleti környezetben is. A State of Create: 2016 Adobe kutatás eredményei alapján a válaszadók 59%-a világszerte azt mondja, hogy a jó tervezés növeli a márkahűségüket. Az OTRS 7 új funkciói lehetővé teszik a modern kommunikációt és a jó tervezést:
Az IDC szerint az adatmennyiség 2025-re megtízszereződik. Ennyi információval és ilyen magas adatfolyammal a problémák megoldása nehézzé válhat.
„Az OTRS 7-tel sikerült áttörést elérnünk.” - mondja Christopher Kuhn, az OTRS AG ügyvezető igazgatója. „Először is az ügyfélfelületet pontosan az ügyfél vállalatának arculatára lehet szabni. Ez nemcsak egy szebb megjelenést biztosít, de az ügyfélkapcsolatokat is erősíti. Hosszú időt töltöttünk az egyéb új funkciók fejlesztésével is. Az automatizálás az ügyfelek számára egyszerűbbé teszi, hogy egyedi szolgáltatások igénybevétele nélkül kommunikáljanak.”
Az OTRS 7 jelenleg 38 nyelven érhető el. A rendszer megrendelhető az OTRS AG felhőjében („OTRS”), csakúgy, mint saját szerveren működtetve („OTRS On-Premise”).
Az OTRS 7 előre meghatározott szolgáltatás folyamatokat ajánl az ITIL-nek (informatikai infrastruktúra könyvtár) megfelelően. Az OTRS szoftver megszerezte a SERVIEW CERTIFIEDTOOL minősítést is 13 ITIL folyamatra. Az OTRS-t világszerte több mint 170 ezer vállalat használja – a DAX 30 vállalatok 40%-át is beleértve.