Első a Samsung a digitális kijelzők piacán

Kütyü Magazin, 2019. március 26. 20:11

A Samsung immár tíz éve tartja piacvezető pozícióját a Digital Signage iparágban az IHS Markit közlése szerint. A vezető piackutató vállalat digitális kijelzőkre vonatkozó friss adataiból kiderül, 2009 óta a Samsung az iparág legmagasabb eladásokat felmutató márkája.

„A Samsung folyamatosan arra törekszik, hogy olyan innovációkat hozzon el a felhasználóknak, melyeknek köszönhetően képesek lesznek arra, amire korábban nem volt példa – mondta el Seog-gi Kim, a Samsung vizuális kijelzőkért felelős üzletágának alelnöke. – Az IHS rangsora a több mint egy évtizedes folyamatos fejlesztés eredményeit igazolja, melynek köszönhetően partnereink számára olyan eszközöket biztosítunk, amelyekkel még inkább magával ragadó tartalmakat jeleníthetnek meg. A vállalat továbbra is elkötelezett amellett, hogy a felhasználói igényeket szem előtt tartva alkossa meg a jövő kijelzőit.”

Az IHS Technology Kültéri Kijelző Piac (Public Displays Market Tracker) című jelentése szerint, a Digital Signage eszközök 2018-as eladásai alapján*, a Samsung 25,8 százalékos részesedéssel rendelkezik a világpiacon. 

A Samsung SMART Signage legújabb sorozata számos dinamikus és sokoldalú kijelzővel érkezik, amelyek között több, iparági szinten kiemelkedő, különböző kategóriákban is díjnyertes készülékeket találunk. A kijelzők egyedi felhasználási megoldásokat kínálnak az iparág különféle területein, mint a kiskereskedelem, a gyorséttermek, a repülőterek, a digitális hirdetések (digital out-of-home – DOOH), a szervezeti feladatok, az oktatás, a szórakoztatás, a vendéglátás vagy éppen a közösségi közlekedés. Ezek a kijelzőtechnológiák magasabb szintű vizuális megjelenítéssel nyújtanak alternatívát a hagyományos Signage kijelzőkhöz képest. 

A Samsung legújabb SMART Signage kínálatáról további információ a https://displaysolutions.samsung.com oldalon érhető el.

_____________

* A Signage kijelzőként használt fogyasztói televíziókat, üzleti célú és vendéglátásban használt televíziókat kivéve.