Idén több mint kétszer annyit mobilinterneteztek a Telekom ügyfelei a karácsonyi időszakban (december 24. és 26. között), mint tavaly. Már 2018-ban is 70%-kal nőtt a Telekom ügyfelek karácsonyi (december 24-26 közötti) mobilinternet forgalma az előző év ünnepi időszakában mérthez képest.
Ez azt jelzi, hogy évről évre egyre többen választják a karácsonyi jókívánságokhoz is az okostelefonjukon vagy tabletjükön a különféle internetes üzenetküldési formákat, mint például az elektronikus levél, a chat és a közösségi oldalakon elhelyezett posztok. Mindhárom ünnepnapon nagyobb volt a forgalom, mint az átlag hétköznapokon, de 25-én és 26-án mobilneteztek a legtöbbet az ügyfelek. A Telekomnál azt tapasztaljuk, hogy mind a Magenta 1 ügyfeleink számára egész decemberben, mind a lakossági mobil ügyfeleink és Új Üzleti Trend díjcsomag előfizetőink számára december 16. és január 1. között nyújtott korlátlan mobilinternet használat is hozzájárulnak ahhoz, hogy a karácsonyi jókívánságok elküldéséhez a mobilinternetet válasszák az ügyfeleink.
Az internetes üzenetküldés mellett még mindig sokan választják a hagyományos SMS formátumot a karácsonyi jókívánságok eljuttatásához, bár számuk évente kb. 5-15%-kal csökken. Míg 2017-ben 6,3 millió, 2018-ban pedig 6 millió SMS üzenetet küldtek a Telekom ügyfelek rokonaiknak, ismerőseiknek az ünnepek alatt, addig az idén alig több mint 5,1 milliót.