A Honor a tavalyi évhez képest 34%-kal növelte márkaértékét a Kantar, a WPP és a Google közös kutatása alapján a kínai márkák rangsorában* , amivel az 50-es lista 21. helyén végzett. A hét ország több mint 420.000 felhasználójával készült kutatásban összesen 960 márkát vizsgáltak meg, és közülük hirdették ki a legjobb 50-et.
A növekedés elsősorban a márka 1+8+N stratégiájának köszönhető, ami egy intelligens eszközökön keresztül összekapcsolt világ megalkotását támogatja. A koncepció 1 okostelefont, 8 okosotthonnal kapcsolatos termékkategóriát és a partnerek által biztosított kísérő termékeket foglalja magában. Ezek közül is kiemelkednek a viselhető okoseszközök, ebben a kategóriában a Honor az 5 legtöbb értékesítést generáló márka között végzett Oroszországban, Malajziában, a Cseh Köztársaságban és Indiában 2020 első negyedévében** .
A nagy népszerűségnek örvendő termékek körét a Honor a berlini IFA 2020 során tovább bővíti, viselhető eszközöket, táblagépet és laptopot is bemutat. A 2020. szeptember 4-én 11 óra 25 perckor kezdődő bemutatót online is lehet követni, a link a későbbiekben várható.
__________
* BrandZ Top 50 Global Brand Builders 2020: https://www.kantar.com/inspiration/brands/top-50-brandz-chinese-global-brand-builders-ranking-2020
** IDC riport, 2020 Q1