Közép- és Kelet-Európában második lett a Xiaomi

Kütyü Magazin, 2020. november 9. 10:25

A világ egyik vezető techcége, a Xiaomi, 2020. harmadik negyedévében Közép-és Kelet-Európa második legnagyobb okostelefon-gyártójává lépett elő a Canalys globális piackutató cég jelentése szerint. A vállalat éves szinten 80 százalékpontos növekedéssel 27 százalékos piaci részesedést szerzett a régióban, Európában pedig 91százalékpontot bővülve 19 százalékos piaci részesedést ért el, amellyel ugyanebben az időszakban továbbra is őrzi az európai harmadik helyezést.

 

 

„Közép-és Kelet-Európa eddig is az egyik legfontosabb piacnak számított a Xiaomi számára. Az elmúlt negyedév során rengeteg új termékkel jelentkeztünk annak érdekében, hogy ki tudjuk szolgálni az egyre növekvő régiós keresletet” - mondta Andrew Wong, a Xiaomi közép-kelet-európai, skandináviai és a baltikumi régióért felelős vezérigazgatója.

„Átfogó növekedést tapasztaltunk eredményeinkben, köszönhetően az online és offline kiskereskedelmi rendszer megszilárdítására tett erőfeszítéseinknek, és üzleti partnereink rendíthetetlen támogatásának. Folyamatosan arra törekszünk, hogy valódi innovációt kínáljunk a régió számára” - tette hozzá.