A Xiaomi teljesített legjobban az okostelefonok piacán 2020 év végén

Kütyü Magazin, 2021. január 30. 08:13

Az IDC, Canalys és Counterpoint piackutatók frissen kiadott elemzései szerint, a globális okostelefonok piacán 2020 negyedik negyedévében a Xiaomi mutatta a legerőteljesebb növekedést az előző év azonos időszakához képest az öt legnagyobb okostelefon márka közül, és ezzel megőrizte harmadik helyét a piacon.

Az IDC Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker legfrissebb, negyedik negyedéves adatai szerint ezt a teljesítményt a Xiaomi 43,3 millió készülék leszállításával érte el, amely 11,2 százalékos piaci részesedést biztosított 2020 utolsó negyedévében. Az előbbi adat 32 százalékos volumen-, az utóbbi 25,8 százalékos piaci részesedés növekedésnek felel meg. 

A fenti adatok fényében, az öt legnagyobb globális okostelefon márka közül a Xiaomi növekedett a leggyorsabban mind a leszállított mennyiség, mind a piaci részesedés egy éven belüli növekedését tekintve, 2020 év végén.

 

A Xiaomi a Canalys Smartphone Market Pulse: Q4 2020 szerint is megőrizte harmadik helyét a globális okostelefonpiacon. Ők 43,4 milliónyi készülék leszállítása mellett 31 százalékos volumennövekedést mértek, amely 12 százalékos piaci részesedést biztosított a Xiaominak 2020 utolsó negyedévében. 

 

A Counterpoint legfrissebb jelentése (Market Monitor service of Q4 2020) azt mutatja, hogy a Xiaomi az előző év azonos időszakához képest 31 százalékkal több, összesen 43 millió készüléket szállított le partnereinek 2020 negyedik negyedévében, ezzel megőrizve a márka harmadik helyét az okostelefonok globális piacon. A kutatás kitér arra is, hogy Kínában a Xiaomi 12 millió készülék értékesítésével 46 százalékos volumennövekedést ért el egy év alatt, amely leginkább az országban megtartott Szinglik Napja körüli eladási csúcsnak köszönhető. A Xiaomi továbbra is rendkívül dinamikusan fejlődik, a legkeresettebb termékei a Redmi 9, a Redmi 9A és a Redmi 10X, amelyek különösen Kínán kívül, leginkább Európában népszerűek.