A vállalat a világ vezető technológiai kiállításán ULED 8K Mini-LED sorozatával és 8K felbontású lézertévéjével rukkolt elő, ráadásul a 2021-es évet több mint 20 százalékos növekedéssel zárja.
A Hisense 2021-ben vezette be a globális lézertévéipart a TriChroma-korszakba, a piacra dobott készülékeivel pedig rövid idő alatt komoly technológiai áttörést mutatott be az 1080P-től a 2K-n át a 4K-ig, majd a 8K-felbontásig. Dr. Liu Xianrong, a Hisense Laser Display Co.,Ltd. vezető tudósa és egyben ügyvezetője szerint a világ első 8K-felbontású lézertévéje soha nem látott képi mélységet és részletességet nyújt, és minden eddiginél jobb felhasználói élményt kínál.
A vállalat a Mini Leddel is újít 2022-ben, hiszen először valósítja meg ezt a technológiát az új prémium U9H termékcsaládjában, az erőfeszítéseit pedig az 85U9H 8K készülék CES 2022 Innovation Award Honoree (CES 2022 Innovációs Díj) elismerése is igazolja.
A Hisense Group bevétele 2021-ben meghaladja a 27 milliárd dollárt, ami több mint 20 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A vállalat célja továbbá a 8K vezető pozíciójának megerősítése a lézeres kijelzőtechnológiai megoldásokban. A Hisense 2022-re vonatkozó stratégiai jövőképére fókuszálva David VanderWaal, a Hisense America marketingvezetője kiemelte, hogy a vállalat továbbra is vezető szerepet tölt be a globális tévégyártásban, és elkötelezett amellett, hogy a felhasználóik igényeire öszpontosított, folyamatos innováció eredményeképp gyártott termékeivel és szolgáltatásaival emberek százmillióinak életét tegye egyszerűbbé és jobbá.