Talán nem teljesen világos, hogy mire is gondoltunk, amikor a címben kis és nagy kezdőbetűkkel írtuk le a vállalkozó szót, de most itt az idő, hogy pontosítsunk.
Léteznek ugyanis kényszervállalkozók vagy olyanok, akik ideig-óráig működtetnek egy vállalkozást, aminek sajnos nem lesz túl nagy sikere. És vannak azok a Vállalkozók, akiknek küldetésük van, akik mindent megtesznek azért, hogy cégük minél sikeresebb és stabilabb legyen. Ugye te is az utóbbiak táborát gyarapítod?
Amennyiben igen, úgy biztosan ismerős lesz a következő helyzet: kedd reggel megérkezel munkába, bekapcsolod a géped, és végignézel minden statisztikát az előző hétről, számolsz, elemzel, összevetsz, próbálsz következtetéseket levonni. A Klikkmarketing szakemberei szerint ezzel jó úton jársz ugyan, csak lassú lesz a haladás.
Ezt igazán csak a vállalkozók tudják, hiszen ők a saját pénzükkel “játszanak”.
A modern cégvezetőknek iszonyú nehéz, hiszen kismillió területen kell helyt állniuk, ráadásul úgy, hogy nap mint nap változnak a feltételek. Újabb törvények és előírások lépnek életbe, változnak a szabályok, és akkor még nem is szóltunk a marketing folyamatosan változó eszközeiről. Mire kikupálod magad az egyikből, már a másik a trendibb.
Ha úgy érzed, hogy sem erőd, sem időd nincs arra, hogy magad szerezz be minden információt, vagy hogy a saját cégeden kísérletezd ki a jó megoldást, akkor van egy jó hírünk: akad erre egy B terv is!
Ha nem vagy biztos abban, hogy jól raktátok össze az új honlapot, ha úgy érzed, lehet, hogy téves marketingstratégiát folytatsz, esetleg nem vagy megelégedve a hirdetéseid eredményeivel, netalán a vállalkozás alapjairól szeretnél szakemberrel beszélgetni, akkor kérj konzultációt a Klikkmarketing szakembereitől!
Egy részletes kérdőív kitöltése és időpont-egyeztetés után akár online, akár személyesen igénybe veheted a konzultációt, akár egyedül, akár a marketingeseddel, és akár rögzítést is kérhetsz, így akárhányszor visszahallgathatod a beszélgetést.
És hogy mire számíthatsz: roppant gyakorlatias, a te cégedre vetített marketingmegoldásokra, amiket szakzsargonmentesen fogalmaznak meg.
Ha nem is viszel véghez mindent, ami a beszélgetés során elhangzik, csak annak egy bizonyos részét, már akkor is tapasztalni fogod a változásokat.
Úgy, ahogy az emberek esetében, úgy a vállalkozások esetében is a szülő/vállalkozó ismeri a legjobban a gyermekét/vállalkozását annak minden erősségével, gyengeségével, történetével és lehetőségeivel együtt.
Ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy egy jó pedagógus/marketing szakember ne tudna abban segítséget nyújtani, hogy hogyan hozd ki a legtöbbet a gyermekedből/vállalkozásodból.
Úgy, ahogy a gyermeked fejleszéséhez is igénybe veszel segítséget, bízz a vállalkozásod esetében is bátran a szakemberek tudásában!