Az első benyomás nemcsak az emberi, hanem bizony az üzleti kapcsolatainkat is meghatározhatja, online jelenlét esetén ez a weboldalt jelenti. Napjainkban az online tér jelentősége egyre nő, szeretjük vásárlásainkat, intéznivalóinkat is az otthonunk kényelméből vagy akár útközben bonyolítani, és persze a legjobb ajánlatokat megkapni.
Internetes kereséseink tömörek, konkrétak, az eredményeket gyorsan akarjuk, és bár több szempontot is mérlegelünk, nem vesztegetünk időt a válogatásra. Éppen ezért a találati lista élén szerepelni komoly fegyvertény, igazi versenyelőny a vállalkozások számára.
Az Ideastyle webdesign szolgáltatása keretében készített céges weboldalak mind kialakításban, mind megjelenésben profizmust, egyediséget sugallnak, a wow érzést keltik a látogatókban.
Az első találkozásunk egy céges weboldallal elég sokat elárulhat a vállalkozás által nyújtott szolgáltatások, termékek minőségéről, éppen ezért fontos, hogy a döntéseket megalapozó felület profizmust sugalljon. A weboldal kinézetét, funkcióját jelentősen befolyásoló webdesign fontos tényezője a látogatók befolyásolásának.
A weboldalon töltött első másodpercek rendkívül fontosak a látogatók szempontjából, hiszen az első benyomás egyedi, megismételhetetlen, ez az, ami vagy megnyeri vagy elrettenti a potenciális vásárlót. A felmérések alapján egy honlap sikere 80%-ban a megjelenésen múlik.
Bár nagymértékben függ a termék, szolgáltatás jellegétől, de egy látványos, egyedi és elegáns webes arculat vagy applikáció minden bizonnyal alkalmas arra, hogy elnyerje a látogatók szimpátiáját és pozitív színben tünteti fel a vállalkozást.
Az online elérés első lépése az ismertség megszerzése, erre szolgálnak az online marketing megoldások, amelyek megalapozzák az oldal keresőkben való láthatóságát. Fontos cél a találati lista elejére kerülés, de ez még nem minden.
A következő lépés az a bizonyos első élmény, amely a weboldal megnyitása után fogadja a látogatót. Ekkor kell megragadni a figyelmet, erre alkalmas egy jól megtervezett és felépített webdesign.
Nemcsak az online megjelenés, de az arculat is lényeges eszköze egy vállalkozás kommunikációjának, éppen ezért egy megfelelően kialakított és átgondolt brand segíthet abban, hogy a cég a piac egyedi és sikeres szereplőjévé váljon, a professzionális webdesign pedig képes a weboldalon tartani a potenciális vásárlókat.
Önmagában azonban a webdesign sem működőképes, szoros kontextusban van vele az, hogy cégtulajdonosként mit mondasz, mit sugallsz a termékről, szolgáltatásról. A hitelesség érdekében az egyes területeket össze kell hangolni, hogy egymást erősítsék: egy prémium webdesign mit sem ér prémium termék és profi tartalom nélkül, és fordítva.
A látogatók néhány másodperc alatt hozzák meg a döntést, hogy egy adott terméket vagy céget válasszanak-e, így a webes arculatnak, a webdesignnak óriási szerep jut.