Az EXCEL ESPORTS brit gaming márka örömmel jelenti be, hogy a Sony INZONE gaming márkája lett a hivatalos audiovizuális partnere. Az év elején létrejött INZONE a Sony újdonsága, amely aktiválja az érzékeket és maximalizálja a felhasználók játékos képességét. A 12 hónapos együttműködés keretein belül az EXCEL a Sony innovatív INZONE fejhallgatóit és monitorait fogja használni, hogy növelje a játékosok teljesítményét a világ legnagyobb esport-versenyein.
A közös vízión túl, hogy a játékosok önmaguk legjobb verzióját nyújthassák, a Sony INZONE és az EXCEL együttesen elit játékélményt nyújtanak az esport rajongóknak, támogatják az esport közösséget, és elősegítik az egészséges esport versenyzést. A partnerség keretében online és offline együttműködésre kerül sor olyan egyedi élményekkel és tartalmakkal, amelyek bemutatják, hogyan emeli az INZONE az esportot egy új, magasabb szintre. Részletek hamarosan!
Az INZONE a Sony, mint az audiovizuális technológia úttörője szaktudását felhasználva olyan funkciókat biztosít, amelyek segítenek a játékosoknak teljesen belemerülni az akcióba. Az INZONE monitorok nagy felbontású és dinamikatartományú képpel büszkélkedhetnek, 1 ms GtG (Gray to Gray) válaszidővel a gyorsabb reakciók érdekében. Az INZONE fejhallgatók kiváló, 360 fokos térbeli hangzást biztosítanak a játékhoz, a kiemelkedő INZONE H9 pedig több zajszűrő mikrofonnal rendelkezik, amelyek távol tartják a teljesítményt befolyásoló zajokat – mindezt ugyanazzal a Dual Noise Sensor technológiával, amelyet a Sony iparágvezető 1000X sorozatú fejhallgatóiban is használnak.
A partnerkapcsolattal a Sony hozzájárul az EXCEL vezető teljesítményéhez olyan technológiáival, amelyek az előnyszerzés alapját képezik a versenyszerű játékban.
"A Sony már évek óta élen jár a játéktechnológiai innovációban, ezért is vagyunk több mint izgatottak, hogy bejelenthetjük, a Sony INZONE lett az audiovizuális partnerünk" – mondta Mark Carter, az EXCEL ESPORTS kereskedelmi igazgatója. "Az iparágvezető zajszűrő technológiával, az úttörő térbeli hangfunkciókkal és a lehengerlő kijelzőkkel a Sony INZONE termékei a győzelemre készültek, és már alig várjuk, hogy lássuk, miként támogatja majd játékosainkat abban, hogy új csúcsokat érjenek el a globális színtéren."
"A Sony évtizedek óta jelen van a játékpiacon, és nemrég elkezdett terjeszkedni a professzionális PC-s és konzolos játékok piacán is az INZONE fejhallgatókkal és monitorokkal, amelyeket úgy terveztek, hogy a játékosok győzelmi arányait növeljék" – mondta Adrian Price-Hunt, a Sony Europe videó- és hangtechnikai részlegének vezetője. "A partnerség az EXCEL-lel, egy hihetetlenül tehetséges egyéniségekből álló vezető esport csapattal meggyőző platformot kínál a Sony számára a kompetitív játékközösség eléréséhez."
"Csapatvezetőként tisztában vagyok annak fontosságával, hogy a játékosainknak a legjobb minőségű hangtechnikai eszközökkel kell rendelkezniük ahhoz, hogy a legjobb formájukat nyújthassák. A Sony INZONE H9 fejhallgatója többszörös zajszűrő tulajdonságokkal rendelkezik, az INZONE M9 monitor pedig kiváló képminőséget és szupergyors válaszidőt kínál, így a VALORANT játékosainknak minden eszközük meglesz ahhoz, hogy teljesen elmerüljenek a játékban és a győzelemre koncentráljanak!" – mondta Kevin 'Noizeeh' Jaskiewicz, az EXCEL ESPORTS VALORANT csapatmenedzsere.