A streamingszolgáltatások aranykorukat élik, nincs ez másként a Direct One applikációja esetén sem: a Direct Now felhasználóinak száma csak az elmúlt 1 évben közel harmadával nőtt, és saját gyártású műsorai az app legnépszerűbb tartalmai közé tartoznak.
Kihasználva, hogy az alkalmazás segítségével kedvenc műsorainkat okostévén, okostelefonon vagy akár tableten is nézhetjük, az előfizetők többsége több eszközön is rendszeresen elindítja az applikációt. A szórakoztató műfajok mellett a sportműsorok igazán közkedveltek, különösen a futballmérkőzések és a Forma-1-es futamok, de június elején a női kézilabda Bajnokok Ligája döntők voltak a legnézettebbek az appban.
A videótárak és a streamingszolgáltatók Magyarországon is egyre több háztartásban elérhetőek. Tavaly több, mint kétmillió felnőtt magyar internetező rendelkezett legalább egy streaming előfizetéssel, ami jelentős, 56 százalékos növekedést jelent 2021-hez képest a gkid adatai szerint. Mindez nem véletlen: a VoD, azaz a video-on-demand szolgáltatások – mint amilyen a Direct Now applikáció – lehetővé teszik például, hogy a felhasználók saját maguk választhassák ki, milyen filmet, hol és mikor szeretnének nézni. Ez óriási szabadságot ad a tartalomfogyasztásban: megszűnt az otthoni készülékhez kötöttség mind térben, mind időben.
A növekvő népszerűséget mutatja, hogy a több mint 3 éve indult Direct Now alkalmazás használóinak száma az előfizetők körében az elmúlt egy évben mintegy 28 százalékkal nőtt. Noha a Direct One-t legtöbben televíziós szolgáltatóként ismerik a piacon, applikációjának nézőszáma folyamatosan nő, a felhasználók pedig egyre több időt töltenek az appban található tartalmak megtekintésével is.
Amellett, hogy a Direct Now app szinte minden okoseszközünkre letölthető, a szolgáltatás nagy előnye, hogy az előfizetők egyszerre akár 5 különböző műsort követhetnek 5 különböző készüléken. És ezt ki is használják! A felhasználók jelentős része egynél több eszközön nézi az alkalmazást, a legtöbben az okostévéjükön válogatnak az appban található műsorok között.
Az adatok elemzéséből kiderül, hogy a Direct Now három legnépszerűbb VoD műsora idén áprilisban saját tartalom volt, köszönhetően az app fejlesztésének, valamint az olyan új, Canal+ Original tartalmak bemutatásának, mint a Django sorozat vagy a Paris Police 1905 széria. Az alkalmazás legnézettebb VoD tartalmainak listáján idén áprilisban sorozatban hetedszer a Direct One csatorna végzett az élen, melyen főként a saját, Canal+ tartalmak láthatók. És ez még nem minden, a jövőben egyre több új film és sorozat érkezik ide: többek között a legfrissebb Canal+ Original sorozatok is várhatók.
A Direct One streaming- és tartalomszolgáltató által nyújtott gazdag kínálatban mindenki megtalálja a neki tetsző tartalmakat. Az előfizetőket a szórakoztató műsorok mellett leginkább a sportesemények szögezik a televízió képernyője elé. A futballmérkőzéseknek és a Forma-1-es futamoknak nincs vetélytársa. A március elején elindult sporthub számos fontos információt és izgalmas tartalmat nyújt a sportrajongók számára, akik egyetlen kattintással NB1-es és Premier League meccsek, valamint Forma-1-es futamok élő közvetítéseit is nézhetik.
Az adatok arra is rámutatnak, hogy a felhasználók szívesen élnek a visszajátszás, újraindítás lehetőségeivel, hiszen így nem maradnak le kedvenc sorozatuk legutóbbi epizódjáról, vagy újra át tudják élni a sportesemények legjobb pillanatait: az app népszerű újraindítás és visszajátszás funkciói mindenki számára akkor biztosítják a szórakozást, amikor épp idő van rá. A Direct One előfizetőinek csaknem hetven százaléka rendszeresen visszatekeri az elejére az épp sugárzott műsort vagy visszakeres egyes izgalmas jeleneteket. A felhasználók több, mint fele pedig szereti a lineáris televíziós adás után néhány nappal visszanézni a tartalmakat, amikor és ahol erre éppen ideje van: otthon, utazás közben vagy akár a nyaralás ideje alatt.