Prémium kategóriás zászlóshajó termékeivel jelentkezik a Huawei fogyasztói üzletága az idei barcelonai Mobil Világkongresszuson (MWC). Olyan, nagy érdeklődésre számot tartó, a divatot és csúcstechnológát ötvöző terméket mutatnak be, mint a HUAWEI Mate 60 RS ULTIMATE DESIGN okostelefon, a HUAWEI FreeClip vezeték nélküli fülhallgató és a HUAWEI WATCH GT 4 okosóra. A Huawei tavaly megszilárdította pozícióját a viselhető prémium okoseszközök piacán: 2023 végére több mint 150 millió okosórát szállított le. A vállalat tovább növeli kutatás-fejlesztési beruházásait. Idén három fontos iparági kihívást, az alvásfigyelést, a vérnyomásmérést és a mentális egészség kezelését érintő innovációkra összpontosít.
A február 26–29. között megrendezett Mobil Világkongresszuson (MWC) a látogatók a dizájn (ULTIMATE DESIGN), a divat (Fashion Forward), az egészség és fitnesz (Fitness & Health), a képalkotás (XMAGE), valamint a digitális alkotás (Creation of Beauty) öt tematikus zónáján keresztül ismerhetik meg a Huawei innovatív termékpalettáját, többek között a HUAWEI Mate 60 RS ULTIMATE DESIGN okostelefont, a HUAWEI FreeClip vezeték nélküli fülhallgatót és a HUAWEI WATCH GT 4 okosórát. A vállalat továbbra is arra összpontosít, hogy technológiai újításai révén olyan termékeket kínáljon, amelyek segíthetnek a felhasználóknak kényelmesebb, személyre szabottabb életet élni.
„A Huawei célja, hogy megerősítse pozícióját prémium kategóriás, a divatot fókuszba helyező, technológia-vezérelt márkaként” – mondta Kevin Ho, a Huawei fogyasztói üzletágának operatív igazgatója. – „Idén tovább növeljük kutatás-fejlesztési beruházásainkat az okoseszközök, a fitnesz és egészség, valamint a digitális alkotás területén. Ennek köszönhetően innovatív termékeink és szolgáltatásaink világszerte könnyebben elérhetővé válnak, úttörő, személyre szabott lehetőségeket kínálva a felhasználók számára.”
Tavaly a Huawei fogyasztói üzletága magas színvonalú, divat- és technológia-orientált termékeivel jelentős áttöréseket ért el a prémium piacokon. 2023-ban a bemutatta viselhető okoseszközeinek új sorozatát, többek között a HUAWEI WATCH Ultimate, a HUAWEI WATCH 4, a HUAWEI WATCH GT 4, és a HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGN okosórákat.
Az innovatív megoldásokat a felhasználók is díjazták: tavaly év végére a Huawei több mint 150 millió okosórát szállított le. A Counterpoint Research legfrissebb jelentése szerint 2023 harmadik negyedévben a Huawei okosóráinak forgalma 56 százalékkal nőtt, ezzel 14 százalékos piaci részesedést szerzett, és harmadik helyre került a globális rangsorban. Három hónappal a megjelenése után legutóbbi zászlóshajó okosórájából, a HUAWEI WATCH GT 4-ből világszerte több mint 2,5 millió darabot szállított, ezzel az új modell lett a vállalat legkelendőbb okosórája.
A Huawei tavaly indította el „Fashion Forward” kampányát, hogy a csúcstechnológiát a divattal ötvözze. A vállalat célja, hogy vezető szerepet vállaljon az iparág divatirányzatainak alakításában, olyan termékeket és élményeket nyújtson a felhasználóknak, amelyek kiemelkedő minőségűek, stílusosak és a legújabb technológiákat alkalmazzák. Az esztétikai fejlődés előmozdítása érdekében a Huawei Párizsban, Milánóban és Londonban esztétikai kutatóközpontokat hozott létre, hogy tanulmányozza a különböző kultúrák trendjeit, és inspirálódjon a hagyományokból.
A barcelonai kiállításon a látogatók megtekinthetik az új dizájnfilozófiai szemlélettel készült termékeket. Ezek közé tartozik többek között az exkluzív kialakítású, 18 karátos arannyal bevont okosóra, a HUAWEI WATCH ULTIMATE DESIGN, a nemrégiben debütáló, nyitott kialakítású, vezeték nélküli fülhallgató-széria első képviselője, a C-bridge Designnal (C-híd alakú kialakítással) rendelkező HUAWEI FreeClip, valamint a nyolcszögletű, részletesen kidolgozott stílussal bíró HUAWEI WATCH GT 4.
A Huawei több mint egy évtizede van jelen a viselhető okoseszközök piacán, és az iparág egyik legfontosabb szereplőjévé vált. Több mint 800 szabadalmi kérvényt nyújtott már be viselhető okoseszközökkel kapcsolatban, valamint tíz kutatóintézettel és három sportegészségügyi laboratóriummal rendelkezik. Tavaly év végéig több mint 13 millió felhasználót vont be egészségügyi kutatásaiba. A Huawei célja, hogy a felhasználók igényeit szem előtt tartva tovább növelje kutatás-fejlesztési beruházásait, és új, úttörő megoldásokat nyújtson. 2024-ben a vállalat három fontos iparági kihívást helyez előtérbe: az alvás- és vérnyomásfigyelést, valamint a mentális egészséget.