A TCL, a világ egyik vezető technológiai vállalata új szintre emelte a technológia és a művészi kifejezés ötvözésére irányuló törekvését az Art Basel Paris nemzetközi művészeti vásár egyik rendezőpartnereként.
A kiállítás során a TCL bemutatta a TCLArt nevű márkaépítési kezdeményezését, melynek témája „A jövő művészeinek inspirálása”. A TCL célja többek között, hogy okos technológiai megoldásokkal álljon elő, és ehhez híven a TCLArt a márka elkötelezettségét tükrözi az iránt, hogy fokozza a mindennapos élményeket széleskörű termékportfóliójában, a televízióktól és okostelefonoktól kezdve az okos otthoni eszközökig és kijelző technológiákig.
2024-es indulása óta a TCLArt együttműködéseket alakított ki a világ számos élvonalbeli intézményével. A párizsi bemutató a TCLArt világkörüli turnéjának harmadik állomása, melyet a shanghaji „TCLArt galéria” sikeres megnyitása, illetve annak a berlini IFA nemzetközi kiállításon való bemutatása előzött meg. Az Art Basel Paris rendezőpartnereként a TCLArt büszkén mutatta be a következő jelentős mérföldkövet: egy olyan, magával ragadó élményt, amely a márka „Jövő | Természet | Inspiráció | Esztétika” alapú tervezési filozófiájára fekteti a hangsúlyt a Grand Palaisban, Párizs egyik legikonikusabb helyszínén. A következő célállomás a Las Vegas-i CES lesz 2025 januárjában, ahol a TCLArt tovább kívánja inspirálni a közönséget világszerte.
A TCLArt a művészet és a technológia ötvözését megtestesítő termékeiből mutatott be válogatást az Art Basel Paris vásáron. Ezek között szerepel a TCL NXTFRAME Pro sorozatú TV, amely minden eddigit felülmúló képminőséget kínál, és átformálja a művészet megjelenésének és megtapasztalásának módját. A közönség megismerhette a TCL eddigi legnagyobb képernyőjével rendelkező TCL 115 hüvelykes X955 Max sorozat és TCL X11 sorozat termékeit, melyek magával ragadó élményt nyújtanak, így tökéletesek az igazi filmes pillanatok megteremtéséhez otthon, illetve képesek hihetetlen részletességgel és tisztasággal életre kelteni a műalkotásokat. Ide tartozik még a TCL CSOT kijelző technológia, amely új mércét állít fel a kijelző innováció terén, és ideális a bonyolult műalkotások értékeléséhez, a funkcionalitást és az elegáns, művészi kialakítást egyesítő Free-Built-In sorozatú hűtőszekrény, illetve a TCL NXTPAPER 5G okostelefonok és a NXTPAPER táblagépek, melyek teret adnak a kreativitásnak, és tökéletesek a művészi kifejezés megtapasztalásához, létrehozásához és megosztásához. Ezek a termékek egytől egyig azt bizonyítják, hogy a TCL technológiái hidat képeznek a márka és a művészvilág között, így a művészet még élénkebbé és még könnyebben elérhetővé válik a közönség számára.
A TCLArt több, mint egy platform: a TCL márka legmélyebb értékeit tükrözi, és megmutatja elkötelezettségét aziránt, hogy a művészet a mindennapi élet szerves részévé váljon. A TCLArt „Inspire Greatness” (Nagyszerűségre ösztönöz) mottója azt a meggyőződést testesíti meg, hogy a művészet egyetemes – a művészet egyben érzelem, kultúra és örökség. A TCL támogatja a művészeket, és örömmel fogad mindenkit, akinek szenvedélye a művészet, akármilyen tapasztalattal is rendelkezzen. A TCLArt célja, hogy az élet minden területéről származó kreativitást felkarolva inspirálja és nevelje a jövő művészeit, segítve egy olyan jövő kialakítását, ahol a művészet elérhető, ünnepelt és mélyen beépül a mindennapi életbe.
A TCLArt folytatja világkörüli útját különféle kiállításokon és együttműködések révén, mindeközben kitart küldetése mellett, hogy a művészetet befogadóbbá tegye. A világszínvonalú múzeumokkal és galériákkal való együttműködés révén, valamint a TCL technológiai szakértelmét kihasználva a TCLArt célja, hogy mindenkit kreativitásra ösztönözzön, és lehetővé tegye, hogy minden pillanatot ki lehessen fejezni a művészet által.