Még a legmegbízhatóbb háztartási gépeknél is előfordulhat, hogy elhasználódik egy-egy alkatrész, vagy éppen karbantartást igényel a készülék. Ilyenkor egyáltalán nem mindegy, hogy mennyire gyorsan vagy mennyire egyszerűen találjuk meg a megoldást a felmerülő problémára.
A kiváló minőségű és innovatív háztartási gépek gyártója, a Miele olyan szervizhátteret biztosít, amely a minőségi gyártás közvetlen folytatását jelenti a karbantartás és a javítás területén is. Az ügyfelek számíthatnak eredeti alkatrészekre, hozzáértő szakemberekre, valamint egy jól elérhető ügyfélszolgálatra is. Ez a márka nem csupán a termékek tekintetében, hanem a fogyasztók támogatásában is a hosszú távú megbízhatóságra törekszik.
A Miele tehát átfogó támogatást nyújt ügyfeleinek akkor is, ha javításról van szó. Azonban vannak olyan esetek, amelyek otthon is megoldhatók saját kezűleg, nem szükséges hozzá szakember. Miről is van szó?
A cég videómegosztó csatornáján például remek információs videókat is szolgáltat különböző helyzetekről, amelyeket könnyedén megoldhatunk mi magunk is. Megtudhatjuk többek között, hogyan kell a Miele kávéfőző tisztítópatronjának cseréjét végrehajtani, vagy kitisztítani egy szabadon álló hűtőszekrényt.
Lépésről lépésre megmutatják nekünk azt is, hogyan kell beszerelni egy fix ajtós hűtőt, vagy mi módon tudjuk a páraelszívót, a mosó-, illetve mosogatógépet vagy bármelyik készüléket a wifihálózatba kapcsolni a Miele App segítségével. Nem utolsósorban pedig kaphatunk tippeket a porzsák helyes behelyezéséhez, valamint a főzőlap teljes felületének használatához is.
A Miele szervizbe szállíttatja azokat a készülékeket, amelyek nem javíthatók az üzemelés helyén. A jótállás érvényesítése során a 10 kg-nál nehezebb gépeket a helyszínen javítják egyébként, kivéve, ha valamiért okot látnak a szervizbe való szállításra. Ez azért is előnyös, mert az ügyfeleknek kényelmes, és így kizárható annak esélye, hogy szállítás közben esetleg még jobban megsérül a készülék.
A javítás után is a megszokott módon fog működni a készülék, ezt az eredeti alkatrészek biztosítják, amivel a Miele szerviz dolgozik. Külön meg kell említenünk, hogy az egyes termékek gyártásának leállítása után még legalább 15 évig rendelkezésre állnak ezek az eredeti alkatrészek, mivel hatalmas raktárkészletet tartanak fenn belőlük.
Míg korábban használati útmutatókat mellékeltek minden készülék mellé a boltokban, ma már letölthetők ezek a dokumentumok a gyártók weboldaláról is. Így az sem gond, ha elveszik, hiszen például egy költözés során ilyesmi könnyen megeshet.
Aki igazán törődik a fogyasztókkal, különböző információs anyagokat is a rendelkezésükre bocsájt, amelyek szintén letölthetőek írásos formában vagy megnézhetőek egy érdekes videóban.
A Miele kapcsolatfelvételi űrlapját kitöltve és elküldve a szerviz a lehető leghamarabb felveszi a kapcsolatot az ügyféllel, és mielőbb igyekszik megoldást találni a felmerülő problémára.