Ez a cikk lesz a trilógia befejező része, remélem... Aki nem ismeri az előzményeket annak érdemes elolvasnia, netán hasonló cipőben jár. és nem tudja mit tegyen. A lényeg röviden az, hogy vásároltam egy készüléket előfizetéssel, majd többszöri szerviz után sem tudtam használni. Mindenhol egymásra mutogattak, de a végén mégis megoldódott a problémám!
A történet ott maradt abba, hogy leadtam a készüléket a Samsung szervizben...
Bementem a szervizbe a készülékért, mivel jött az SMS, hogy elkészült.
Kérdeztem (vagyis a feleségem), hogy mit csináltak a készülékkel.
Mondták, hogy szoftvert frissítettek. A következő kérdés arra irányult,
mi van ha még mindig nem jó, mert most volt negyedszer szervizben. Azt
mondták, hogy el kéne gondolkodni a cserén. Jó pofák, én már régen
azon gondolkodom. Nos, nem szaporítom tovább a szót, most már nem is
talál hálózatot a készülék, a mintaboltban nem tudnak mit csinálni,
úgyhogy faxon kell jeleznem a Samsung felé kérésemet. Nem nyugodtam bele, hogy manapság faxot kéne küldenem, így felmentem a Samsung honlapjára. Némi keresgélés után találtam egy lehetőséget, ahol a hibás készülékeket lehet bejelenteni. A következőket írtam:
Tisztelt Samsung,
Feleségem készüléke negyedszer járta meg a szervizt, ma (2009.08.29) hoztam el a szervizből. Miután kipróbáltuk (harmadik szoftverfrissítés és egyszeri billentyűzet panel csere után) sajnálattal tapasztaltuk, hogy csak Segélyhívásokat lehet vele indítani. A szervizben azt kérdezték, nem gondolkodtunk-e el a készülék cserén, ha ennyi probléma van vele. Nos, már elgondolkodtunk, és ezúton kérnénk a készülék cseréjét, mivel most sem üzemképes. Kérem legyenek szívesek kicserélni a készüléket, egy másik típusra, mert az S3310-es készülék iránti bizalmunk megingott.
Várom mielőbbi válaszukat.
Üdvözlettel: Pongó Attila
Meglepő módon már másnap kaptam egy nagyon kulturált levelet, amiben segítségükről biztosítanak, és a megfelelő papírok eljuttatása után haladéktalanul megkezdik az ügy kivizsgálását. Már összeszedtem az iratokat, de a feleségem telefonált, hogy a Pannon GSM is írt neki, miszerint az ügy megnyugtató lezárása érdekében fáradjunk be hozzájuk. Nagyon meglepődtem, hiszen a legutóbbi levélváltásunk majd egy hónapja volt, ami után inkább a Samsung szervizhez fordultam! Nem is szaporítanám nagyon a szót, a lényeg az, hogy kicserélték a készüléket egy másikra. Némileg önző módon olyan készüléket választottam, ami nekem tetszik, majd ígéretet tettem a feleségemnek, hogy ő is kap egy másikat. A választott készülék egy Sony Ericsson C510 lett, amiről hamarosan teszt keretében is beszámolok! Tanulság: Igaz, majdnem három hónapra volt szükség, hogy megnyugtatóan rendezzem a készülék cseréjét a Pannon GSM-nél, de végül megtörtént. Addig kell mennünk az igazunk után, míg be nem látják, jobban járnak ha engednek. Ez időigényes folyamat, de végül megtérül! Ne hagyjuk magunkat lerázni!