Pannon GSM az élvonal, folytatás...

Kütyü magazin, 2009. augusztus 16. 22:42
Aki nem olvasta az előzményeket, annak emlékeztetőül csak annyit, vásároltam a feleségemnek egy Samsung S3110-es készüléket. A baj csak annyi, hogy a készülék már háromszor volt szervizben. Mindhárom alkalommal ugyan az volt a hibajelenség, két szoftverfrissítés után kicserélték a billentyűzetpanelt. Némi vakációzás után, mivel a hibajelenség még megvan, visszatértem a Pannonba...

Irány a Pannon GSM!

Frissen, kipihenten léptem be a Pannon GSM üzletébe. Nem volt nagy nyüzsgés, percek alatt sorra kerültem. Megmondom őszintén, volt bennem némi feszültség, de amikor láttam, hogy egy hölgy fog kiszolgálni, megkönnyebbültem. Azt reméltem megértő lesz, és segítőkész. Ha jobban belegondolok mindkét tulajdonság megvolt benne, de valószínűleg családjának tartogatta...

Köszöntünk egymásnak, majd megkérdezte miben segíthet. Gyorsan elhadartam eddigi kórtörténetemet, miszerint a készülék hajlamos a hívott fél számára süketnek mutatkozni, miközben én nagyon is jól hallom őt (vagyis a feleségem).  Arról is beszámoltam, hogy az utóbbi időben a térerő is erősen ingadozik, gyakran elérhetetlen, és hívást kezdeményezni sem lehet vele. Azt is elmondtam, hogy negyedszer vagyok itt, és jó lenne már pontot tenni az ügy végére. Miközben hallgatta a sztorimat némán belelapozott a garancia könyvecskébe. Történetem végeztével kihasználva, hogy szükségem van némi levegőre, diplomatikus mosollyal az arcán újra megkérdezte:
És én miben segíthetek?
Ez az okos kérdés picit elbizonytalanított, de nem adtam fel! Újra elmondtam, hogy jó volna ha megjavítanák, vagy még jobb, ha cserélnék a készüléket, mert már nincs túl sok bizodalmam benne. Erre a következő kérdést szegezte nekem:
Miért jó az nekem, hogy 2-3 hétig nem lesz mobilom, és utána szoftver frissítéssel visszaküldik a készülékemet? Egyébként miért nem viszem inkább a Samsung szervizbe?
(Már megint meglepett ez a nyers pofátlanság, amivel semmibe veszik egyik ügyfelük panaszát, de nem ez lesz a legdurvább!) Nyeltem egy nagyot, és nyugalmat erőltetve hangomra közöltem vele, hogy én a Pannon GSM-től vásároltam a készüléket 2 év hűségnyilatkozattal, így azt gondolom nekik kéne megoldani a problémámat. Picit elgondolkodott, és már jött is az ütős válasz:
Ők (Pannon GSM) csak szolgáltatást adnak el, a készülék problémái 3 nap után nem rájuk tartoznak. Ők a hibás készülékeket dobozokban gyűjtik, és hetente elviszik valahová, oszt annyi!

Bevallom őszintén ezzel a válasszal teljesen kiütött! Hogy is van ez?

 - Ha rossz a készülékem menjek a francba 3 nap után, ők csak húzzák az időt amíg meg nem unom.
 - Ha van egy rossz pl. Samsung készülékem és cserét kéne ajánlaniuk, akkor mivel ők ezzel nem igazán foglalkoznak, akkor csak a Samsung cserélheti, és nem szabadulhatok meg a márkától, esetleg a típustól sem?
 - Nem tudom elhinni, hogy ez így normális!

Csapongó gondolatokkal fejemben, elindultam a Samsung szervizbe. Hamar sorra kerültem (nem volt senki előttem), gyorsan elmondtam a panaszaimat, amit rezzenéstelen arccal fogadtak. Vártam némi biztatást, de néma csöndben püfölték adataimat a számítógépbe. További kérdéseimre csak annyit mondtak, 2-3 hét a szervizelés, majd SMS-ben értesítenek amikor kész a telefon. Ok, mondtam, de mi lesz ha nem javítható, vagy ha visszakapom ugyan de még mindig nem jó? Ezt ők nem tudják, de van egy FAX szám, amit szívesen megadnak, írjak az ügyfélszolgálatra. Azt hittem rosszul hallok! Se e-mail cím, se telefonszám, csak egy fax?

A történet 2-3 hét múlva folytatódik...