Pannon GSM, az élvonal?

Kütyü magazin, 2009. augusztus 2. 13:22
Kis történetem mindenkivel előfordulhat, és azt jelzi, hogy még mindig nem a vásárló van a középpontban. Minden baj Májusban kezdődött, amikor 2 év hűségnyilatkozattal vásároltam a feleségemnek egy Samsung S3110-es készüléket. Még az elején szeretném leszögezni, hogy nem a márkával van problémám, mert előtte is évekig ilyen készülékeket használt a feleségem, nagy megelégedéssel.

2009 május 16.-án vettünk egy Samsung S3110 készüléket a Pannon GSM-nél, amihez aláírtunk 2 év hűségnyilatkozatot. Nagy volt az öröm, a feleségem megrögzött Samsung rajongó. Pár nap múlva észrevettük, hogy a feleségem hangja néha elnémul, mintha nem lenne a vonalban. Mivel egyre gyakoribb lett a hibajelenség, irány a Pannon márkabolt, ahol nagyon készségesen fogadtak. Sajnálkoztak, hogy kicsúsztunk a három napból, így szervizbe kell küldeniük a készüléket. Két hét múlva visszakaptuk, hogy szoftvert frissítettek rajta, mert ez a típus ismert hibája, és most már jó lesz.

Két nap múlva megint kezdődtek a problémák, irány a szerviz. Újabb 2 hét múlva visszakaptuk, megint szoftvert frissítettek, azt mondták, most már tutira jó lesz. Sajnos a hibajelenség megint előjött… Irány a szerviz, újra. Újabb várakozás, miközben már a feleségem utálja a telefont…

(Közben a Márkaboltban javasolták írjunk az ügyfélszolgálatnak, nekik jogukban áll cserét javasolni. Az e-mailt el is küldtük, amire válaszoltak is. Azt ígérték megvizsgálják az esetet, és postai úton válaszolnak...? Jött is a levél két hét múlva, hogy nem áll módjukban cserélni a készüléket, náluk ez a hivatalos menet és kész!)

A levél megérkezése utáni napon benéztünk a Pannonba, érdeklődni. Visszaérkezett a készülék, és legnagyobb megdöbbenésünkre Billentyűzet panelt cseréltek!!!
Nem akartuk átvenni, némi huzavona után megtettük. Közben azt javasolták, hogy ha nem tetszik vigyük Samsung szervizbe! Itt elszakadt a cérna!

Több kérdés is felmerült bennem:
-          Ha tudják, hogy szoftver hibás, miért nem lehet frissítés után eladni?
-          Ha az első frissítés nem segít minek húzni az időt egy másodikkal is?
-          Az egyenesen felháborító, hogy ezzel a Billentyűzet panel cserével kerülik ki, hogy 3-szor ugyanazzal a hibával javított készüléknél cserét kell ajánlani (ha jól tudom)!

Nem maradt más, mint elküldeni a készüléket a Fogyasztóvédelemhez, hátha ők segíthetnek.

Az egészben az a szomorú, hogy a hercehurca hatására a feleségem látni sem akarja a készüléket, miközben 2 évet aláírtunk. Készülék van, de használhatatlan, miközben a kártyát valamibe be kell rakni, mert telefonálni azért kell.

A tanulság talán az lehet, hogy addig jó a garancia amíg nem kell használni.

Marad a szlogen: Pannon GSM az élvonal?

Folytatás