A termékcsoportok zászlóshajó képviselőit a mindennapi használathoz
hasonló környezetben helyezték el annak érdekében, hogy az érdeklődők
pontosabb képet kapjanak arról, hogy működés közben milyen élményt és
teljesítményt nyújt az adott termék számukra. A bemutatótermet a mai
napon Baja Sándor, az LG Electronics Magyar Kft. regionális operatív
igazgatója nyitotta meg a Könyves Kálmán körút 3/a szám alatt található
székházban.
Az LG termékskálája az elmúlt néhány évben jelentős mértékben átalakult. Bár az innováció és a legújabb fejlesztések korábban is tetten érhetőek voltak a legtöbb termékvonal esetében, azonban mára a korábbinál nagyobb hangsúlyt kapott az elegáns formatervezés is. Az LG márka immár nem csupán a változó vásárlói technológiai igényeket képes kielégíteni, hanem a tervezés során arra is figyelmet fordít, hogy a termékek tökéletesen illeszkedjenek a vásárlók otthonaiba. Az LG termékei mind a fejlesztések, mind a formatervezés tekintetében elsősorban azoknak a vásárlóknak szólnak, akik a piacon kapható legigényesebb termékre vágynak, számukra elérhető árkategóriában.
Az LG Electronics Magyar Kft-t 1995-ben alapították. Röviddel ezután építették meg az LG termékeket felvonultató bemutatótermet, amely kisebb változtatásokkal üzemelt ez év elejéig. Az irodai átalakításokkal egyidőben került sor a bemutatóterem házon belüli áthelyezésére és méretének jelentős megnövelésére.
Az új bemutatóterem mától közel 300 négyzetméteren várja a látogatókat. Az érdeklődők megtekinthetik az LG legújabb és legfontosabb termékeit, így megtalálható a legtöbb itthon kereskedelmi forgalomban kapható LCD és plazma televízió, mobiltelefon, házimozirendszer, autó hifi eszköz, audiotermék, Blu-ray valamint DVD lejátszó és -író, monitor, hűtőszekrény, mosógép, porszívó és mikrohullámú sütő. Újítás az üzleti felhasználású termékek bemutatása, amelyeket hotelekben, illetve egyéb kereskedelmi céllal használhatnak a partnerek. A magyar piacon vezető LG légkondicionálók továbbra is az LG Légkondicionáló Akadémián találhatóak meg, az épület másik oldalán.
„A bemutatóterem megújításával egy újabb mérföldkőhöz érkezett a magyarországi LG, hiszen európai szinten egyedülálló, a márka arculatának maradéktalanul megfelelő termékbemutató helyiséget alakítottunk ki. A bemutatóterem létrehozásakor a letisztult és elegáns formatervezés mellett a funkcionalitás is hasonlóan fontos szerepet kapott, hiszen több kiállított termékünket a helyszínen kellemes környezetben ki is lehet próbálni” – mondta Baja Sándor az LG Electronics Magyar Kft. regionális operatív igazgatója.
Az új bemutatóteremben egyes termékcsoportoknál egy-egy készüléket olyan környezetben próbálhatnak ki az érdeklődők, mint amilyenben használni tervezik azokat. Az LG célja a kellemes hangulat megteremtésével az, hogy már a kipróbálás során valódi felhasználói élményhez juttassa a látogatót és az ne csak a polcokon nézhesse meg a választékot.
Az LG a környezetért felelős vállalatként igyekszik a lehetőségeihez képest óvni a természetet, ezért a Mammut II. bevásárlóközpontban márciusban megnyitott márkaboltjához hasonlóan az új bemutatóteremben is használtelem-gyűjtőt helyezett el. A bemutatóterem látogatói és az LG dolgozói a régi elemeket és akkumulátorokat a szakszerű veszélyes hulladékszállítás-, feldolgozás- és újrahasznosítás érdekében itt is elhelyezhetik.