A Magellan hátán lovagolva érkezik Amerikába a Mitac

Kütyü magazin, 2008. december 18. 22:00
A körülmények nem ismertek teljes egészében, azonban tényként kezelhetjük, hogy az amerikai piac kulcsát a Magellan felvásárlásában látja a Mitac. A leginkább Észak-Amerikában népszerű gyártó piaci részesedése felére apadt az elmúlt időszakban, és talán ezt kihasznáva jelentkezett kérőnek a Mitac, melyre rábólintott a Magellan vezetősége.

A Magellan név jól ismert Észak-Amerikában, és a termékeit a legjelentősebb (Wal-Martnál, Radio Shack, Target, és a Best Buy) kiskereskedelmi láncoknál is megtalálhatjuk . A Magellan a TomTom és Garmin mögött a harmadik legjelentősebb márka Észak-Amerikában, legnépszerűbb GPS termékei a Maestro és RoadMate, valamint a Triton kézi eszközök. A Mitac feltehetően piacot, és természetesen szabad kártyát vásárol az amerikai piacra a felvásárlással, mely a Magellán navigációs eszközökkel foglalkozó üzletágát jelenti. A sok tulajdonost megélt Magellán is révbe ér vélhetőleg evvel a tranzakcióval, hiszen egy feltörekvő navigációs eszköz gyártójának szárnyai alatt új erőre kaphat a márka.



Forrás: http://www.gpsmagazine.com/

Kapcsolódó cikkek: