London, Anglia, 2008. november 26. – Az LG Electronics (LG) a szórakoztatóelektronikai termékek egyik vezető gyártója és technológiai fejlesztője ma bejelentette, hogy megállapodást írt alá, amely szerint a Formula 1
TM nemzetközi-, illetve technológiai partnere lesz. E magas szintű együttműködés részeként az LG kizárólagos megjelenési felületeket, valamint exkluzív marketingjogokat kap az F1 hivatalos szórakoztatóelektronikai-, mobiltelefon-, illetve adatfeldolgozó partnereként. A több évre szóló megállapodás 2009 januárjától lép életbe.
"A Formula 1TM a technológiai újítások és a kiváló formatervezés vitathatatlan csúcsát képviseli, ami egybevág az LG Electronics márka jövőképével" – mondta Dermot Boden, az LG Electronics nemzetközi marketingigazgatója. – "Úgy véljük, egyetlen sportág sem képes versenyre kelni az F1 futamok izgalmával és felvillanyozó hangulatával, mi pedig ugyanilyen szenvedéllyel és energiával végezzük munkánkat az LG-nél."
"Az LG a maga mezőnyében vezető szerepet tölt be. A csúcstechnológiai fejlesztésekben úttörő szerepet játszik, a legújabb fejlesztéseket elegáns csomagolásban tálalja, a Formula 1TM pedig pontosan ugyanerről szól" – mondta Bernie Ecclestone, a Formula One Group ügyvezető igazgatója. – "A két márkának nagyon sok közös vonása van, így nagy lelkesedéssel tölt el együttműködésünk, és érdeklődéssel várom azt is, milyen technológiai megoldásokkal járulnak majd hozzá tevékenységünkhöz."
A Formula 1
TM hivatalos adatfeldolgozó partnereként az LG lesz az F1 futamok hivatalos adatfeldolgozója a versenyek helyszínén, illetve a televíziós közvetítéseknél az időmérést és az adatokat tartalmazó grafikonoknál is megjelenítik a céget. Ezen felül, a világszintű megállapodás részeként a vállalat a Formula 1
TM márkához kapcsolódó prémium marketingjogokból álló átfogó csomagra is szert tesz.
Dermot Boden hozzáfűzte – "Napjaink gazdasági környezetében minden szervezetnek stratégiai szempontok szerint kell kiadásait meghatároznia. Az LG-nél úgy gondoljuk, hogy semmi sem lehet fontosabb, mint hogy a márkánkba fektessünk. Miután alaposan megvizsgáltunk számos marketing és támogatási lehetőséget, biztos vagyok benne, hogy hosszú távon ez az izgalmas együttműködés erősíti majd leginkább mindkét globális szervezet márka értékeit."
Kapcsolódó cikkek: