"Ezek a mutatók igazolják munkatársaink kemény munkáját és elkötelezettségüket az innováció, az értékteremtés és a fogyasztóink igényeinek kielégítése iránt." -mondta Clive Taylor, Termék és Marketing Igazgató. "Ami még ennél is lenyűgözőbb - folytatta -, hogy ezeket a mutatókat csak a PND eladások alapján képezték, és nem tartalmazták a Garmin outdoor, fitnesz, tengeri és légi eszközei iránti magas keresletet, melyek tovább növelik a vezető szerepünket a helymeghatározó termékek és szolgáltatások terén.
A Garmin piacának kiterjedtsége az egyik legfőbb indok, amiért jogosan követelheti magának a világ vezető navigációs eszköz gyártója megnevezést - 1989-as alapítása óta 31 millió GPS eszközt értékesített szerte a világon. 2007-ben mintegy 3,18 milliárd dollár volt a Garmin bevétele, ami 79%-os növekedést jelent a 2006-os eredményekhez képest. Amellett, hogy a bevétel 115%-kal nőtt az automotive és mobil szegmensben, a Garmin 19%-os bevételnövekedést produkált az outdoor és fitnesz eszközök eladása terén is, valamint 22%-ot a tengeri és 27%-ot a légi navigációs eszközök esetében. A három, nem autós szegmensnek köszönhető a Garmin 2007-es teljes bevételének negyede.
A Garmin világvezető pozíciót ért el a hordozható navigációs eszközök terén 2007-ben azáltal, hogy folyamatosan jól teljeseített Európában, több mint megkétszerezte a 2006-os szállításait és növelte piaci részesedését, miközben megőrizte egyértelműen vezető helyét a robbanásszerűen fejlődő amerikai piacon, mely a világpiac 34,7%-át jelentette 2007-ben.
A Garmin egy igazán irigylésreméltó 47% - os részesedést vívott ki az amerikai piacon 2007-ben, miközben a piac megnégyszereződött - mondta Chris Jones, a Canalys ügyvezetője és vezető elemzője.
Forrás: Garmin
Kapcsolódó cikkek: