Ügyfélszolgálat vodafone módra

Kütyü magazin, 2008. február 6. 17:45
Előljáróban csak annyit, hogy nem szokásom, és ezután sem csinálok rendszert abból, hogy saját rossz tapasztalataimról, esetleg sérelmeimről kanyarítsak cikket. De a mai eset olyannyira felbosszantott, és kiváltkép nem egyedi eset, hogy kivételt teszek és méltatom néhány szóban a piros mobil szolgáltató hozzáállását az ügyfelekhez.

A történet úgy kezdődött, hogy egy fura véletlen folytán ügyfelévé váltam a fent említett szolgáltatónak. Természetesen nem rabságba estem (értsd x évre elköteleztem magam), hanem kapcsolatunk úgynevezett gombócos kártyára korlátozódik, tehát VitaMax ügyfél
lettem. Ezzel a kapcsolattal körülbelül másfél évig nem is volt különösebb probléma, de tegnap valami megváltozott. Vásároltam egy feltöltő kártyát. Ezt is körültekintően tettem, hiszen már értesültem arról, hogy a környékünkre kiszállított, itt megvásárolható feltöltő kártyákkal sok a gond, ezért direkt rákérdeztem a benzinkútnál ahol vásároltam, hogy mik a tapasztalatok. A hölgy igen kedvesen azt válaszolta, hogy nekik nincs ilyen tapasztalatuk, de azért tegyem el a blokkot vész esetére. Így tettem, fogtam magam és hazamentem, hogy otthon nyugodt körülmények között kapargatok, majd feltöltök és kész. Nem egészen így történt...

Kapargattam, de sok helyen maga az azonosító szám is lejött a kártyáról. No, mondom nincs mit tenni, beviszem a központba, hiszen ott tudják ellenőrizni, hogy nem csalok, nincs felhasználva a kártya, kicserélik esetleg számítógép segítségével feltöltik a kártyán lévő összeget közvetlenül, és nem kell megint kapargatnom. Természetesen nem így történt… Bementem számot húztam, vártam, hívtak, mentem. Eddig minden rendben. Egy kedves fiatalember meghallgat, csóválja a fejét és elkéri az ominózus kártyát, hogy elvigye hátra megkérdezni mi ilyenkor a teendő, no meg azért, hogy leellenőrizze valóban nem használtam-e fel a kártyát. Kicsit csodálkoztam, miért is nem tudja mi ilyenkor a teendő, de ekkor láttam, hogy az én kedves fiatalemberem gyakornok. Akkor bizonyára ezért kell neki segítséget kérnie gondoltam. Néhány perc elteltével fiatalember visszajött, kezében a kártyám, egy toll valamint papír. Ekkor kicsit csodálkoztam, hiszen a papírra azok az azonosító számok voltak felírva, melyek a kártyámon szerepeltek, illetve melyeket ki lehetett olvasni. Fiatalember közli, hogy ellenőrizte a kártyát, és valóban nem használtam, azaz még feltölthető, de van egy kis baj. Láttam én már a cetli-toll kombinációból, hogy valami nem stimmel, de kivártam mit mondd. Csak azért, hogy tisztán lássunk, megismétlem a tényeket.
Mondtam is a fiatalembernek, akkor semmi gond, töltse fel az összeget, online a telefonkártyára. Erre  közli velem, hogy erre nincs mód, mert nekik ilyen rendszerük nincs, de ha itt van a telefon, akkor adjam oda, és ő elkezd próbálkozni! No, ekkor kaptam fel kissé a vizet! Mert miről is van szó? Vettem egy feltöltő-kártyát, nem tudtam feltölteni, mert 1-2 szám kaparáskor lejött, bevittem a központba ahol leellenőrizték a kártya érvényességét, ezek után közölték, hogy próbálkozzak vagy vegyek másikat...

Ezentúl ha kapargatni akarok, sorsjegyet veszek, esetleg lottózom, hiszen ott legalább kapok esélyt a pénzemért, mert a vodafonnak csak a pénzem kell, de esélyt se ad cserébe!